- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Windows 11
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- PHP programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norb79
őstag
Teljesen igazad van. Ha felférne 640 kbytenál több egy ekkora kártyára, akkor már lehetne gyártani 512 gigás micro sd kártyát is. De hát nem lehet! Sőt 256os sincs, de ha lenne, akkor se férne rá egy 100-150 gigás játék.
#11 ez nekem is megvan otthon, jó játék.[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
Van, akinek 6-7 ezerrel többet simán megérne, ha később el tudnád adni a játékot, pontosabban az accounthoz kötött online ár lehetne ennyivel olcsóbb és mindenki eldönthetné, hogy melyiket preferálja.
Az online accounthoz kötött játékvásárlással az a fő gond, hogy garantáltan átmeneti jellegű szolgáltatás. Ha lekapcsolják a szervereket, akkor a teljes játékgyűjteményed elveszett.
Az pedig, hogy mikor kapcsolják le a szervereket, első sorban a szolgáltató üzleti érdekeitől függ. Ha csődbe megy, felvásárolják vagy csak egyszerűen bele akarják kényszeríteni a usereket egy újabb generációba, akkor elérhetetlenné teszik a korábbi tartalmat és ennyi volt.
A fizikai adathordozó volt eddig a garancia, hogy a játék, amit megvettél a tied és nem csak egy adott ideig elérhető szolgáltatásra fizettél be. A One startjánál is azért volt botrány a kötelező online miatt, mert ezt az alapelvet sértette.
Ma még keveseket érdekel, de vicces lesz pár évtized múlva, hogy míg a C64 korszak és a régebbi PC és konzol játékok a hardverrel együtt fennmaradnak gyűjtőknél, addig az online vásárlások örökre eltűnnek az éterben.Ami a file méretet illeti: ha jól tudom az Xbox dupla rétegű bluray lemezekkel működik, ezek elméleti határa 50GB, míg a switch-re pl. a NBA 2K19 játék 31GB, tehát nincs olyan drámai különbség a két rendszer között.
[ Szerkesztve ]
-
htc07
addikt
-
#54625216
törölt tag
A számaid elég érdekesen alakulnak: az elején 6-7ezer forint különbségről beszéltél, aztán ez felment 10ezerre, ebből lett a végén 50-100% árkülönbség.
Ehhez képest az árazás nem elméleti probléma, van rá élő példa: az xbox játékok ára 60USD, a nintendo switch játékoké tök ugyanennyi sd kártyával együtt, azaz a rendszer az sd kártya árával is fenntartható. Tehát nem úgy merül fel a kérdés, hogy fizetnél-e többet az sd kártyáért, hanem hogy hajlandó-e az MS elengedni a fizikai adathordozó árát, ha online vásárolod meg a játékot.Egy jó sd kártya olvasási sebessége 400MB/s, de ezek tényleg drága, kamerákba való kártyák. Viszont a technológia fejlődésével a drágább csúcskártyák árazása lecsorog az alsó szegmensbe. A 7200-as HDD-k maximális olvasási sebessége kb. 160MB/s ennél gyorsabbat max raidből tudsz kihozni, az eddigi sd kártya trendeket nézve pedig ezt idővel simán hozzák majd az olcsóbb kártyák is.
Ettől függetlenül az adathordozó sebességének semmi köze a játék futási sebességéhez. SD-ről ugyanúgy lehet akármilyen belső tárolóra telepíteni a játékot, mintha letöltenéd."Szervereket meg nem kapcsolnak le, hogy ne tudj digitálisan vett játékkal játszani, mert akkor az egész Liveot kapcsolnák le."
És mi garantálja, hogy idővel nem kapcsolják le a teljes Live-ot? Az MS simán dönthet úgy pár évtizedes távlatban, hogy felhagy a konzol szegmenssel és kaszálja az xbox projectet. Vagy csak a régebbi generációs xbox játékok támogatását szüntetik be, hogy rákényszerítsenek a "remastered 8K VR" verzió megvásárlására. A lényeg, hogy amiért fizetsz, azt nem birtoklod, csak korlátozott ideig használhatod. Ezzel nincs is gond, amíg van rá alternatíva, hogy megvedd a játékot fizikai adathordozón is.
-
M107
addikt
-
dabadab
titán
"Ne hasonlíts már egy bukott szolgáltatást egy kb. 100 milliós közösséghez!"
Teljesen mindegy, ha az MS-nél arra jutnak, hogy ki akarják kapcsolni, akkor simán kikapcsolják.
"A Sony meg egy játék multiplayer szervereit kapcsolta le, ami természetes. Ha nem játszanak egy játékkal multijával, akkor lekapcsolják"
Miért lenne ez természetes? A szerver üzemeltetési költségei nagyjából a játékosok számával arányosak, szóval a Gravity Rush 2 szerverének a lelövésével éves szinten nagyságrendileg 30 dollárt takarítottak meg, az meg nagyjából semmi.
"15 éve van Live. Hallasz olyat, hogy bezárják? Nem. Akkor újabb 15öt kihúz."
Vagy nagyon fiatal vagy nagyon naív vagy, ha szerinted így mennek a dolgok.
(#71) Toth.a2: szerzői jogokról van szó, vagyis szellemi termékekről, persze, hogy nem lehet úgy kezelni, mint egy tárgyat, nem is arról beszélek
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5