- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Programozásról_szubjektíven
Új hozzászólás Aktív témák
-
Degeczi
nagyúr
válasz Dr.F.E.R.I. #57 üzenetére
Pont arról van szó, h nem így van!
Egy mai dízelmotor hatásfoka akár már magában is jobb lehet, mint egy szénerőművé, és akkor még hol vannak az elektromos hálózat és az akkutöltés jelentős veszteségei, plusz az, h maga az elektromos hajtás sem 100% hatásfokú, távolról sem.
Összességében jóval rosszabb tehát egy szénerőműről táplált villanyautó hatásfoka... -
Degeczi
nagyúr
válasz Dr.F.E.R.I. #59 üzenetére
Azoké is (nagyjából 20 éve már általánosak a nagynyomású rendszerek. Bár amúgy messze a legjobb hatásfokúak az alcsony fordulatszámú dízel hajómotorok)
De, sokfelé általánosak az európai szénerőművek még ma is, pl. Lengyelországban az áram 95%-át széntüzeléssel termelik! (náluk egyáltalán nincs atomerőmű, a megújuló energiaforrások pedig elhanyagolhatóak)
-
Degeczi
nagyúr
-
Degeczi
nagyúr
Már maga a li-ion akku is csak a betáplált energia kb 85%-át adja vissza, ehhez jön még a töltőáramkör vesztesége, így jön ki a gyakorlatban min. 20% körüli veszteség
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Vicces képek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ingress
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen