- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz #06658560 #40 üzenetére
amíg a motor magas belépési korlát volt az autógyártók piacára, addig a hagyományos gyártóknak nem kellett félniük a verseny erősödésétől. végbement egy konszolidáció, belenyugodtak az erőviszonyokba, leosztották a lapokat.
ezt rúgta fel az égbe a tesla azzal, hogy jöttmentként képes volt autót építeni és ELADNI.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz #06658560 #44 üzenetére
"Éppen csak nyereséget nem termelt még egyetlen percig sem. Vagyis csak félig tudja a leckét, azt is csak hatalmas hype-pal és drágán.": ezen nincs is vita, de ez olyan dolog, hogy most van valami, a befektető meg hosszú távra akar gondolni, és abba viszont csúnyán beleköpött a tesla.
"nem látom azt a technikai akadályt, amely miatt szimmetrikus összkerékhajtást ne lehetne soros négyhengeres motorral építeni.": keresztben álló motorral szerintem nem lehet, hosszában állóval valószínűleg igen. de ezek inkább szakmai idézetek, nem feltétlenül saját vélemény. nekem tetszett a subaru, csak annyi negatív véleményt hallottam róla, hogy ki tudja, meddig tetszik...
ami kifejezetten saját vélemény az az, hogy szerintem a rendes motor szabadszívású és sok köbcentis benzines. de ez ugyanolyan szubjektív magánvélemény, mint az, hogy zöldséget egyenek a háziállatok, én nem legelek régebben olyan márkaszervizbe hordtam az autómat, akik átvettek egy subaru kereskedést is, na akkor ültem subaruban, tetszett is az árcetlin kívül minden. nem is tudom, gyárt-e még másvalaki 3.6 literes szívó benzines motort.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #53 üzenetére
minden normálisabb összkerékhajtás jó, csak éppen alig van belőle. vagy olyan autón van, ahol fogynak a lengőkarok, mint a cukorka, nem is beszélve a jpcdpdtdi varázsmotorról, szupcsi multitronic/dsg és egyéb váltókról, garanciaidő alatt megpusztuló fő alkatrészekről. a többletfogyasztásos rész tény, de nekem ennyit bőven megér. a boxer is szomjas, a hat henger meg pláne.
ezzel együtt a nem éppen szar ls400 után is megdöbbentő, amit az outback művel. szerencse, hogy sokat megyek egy xtraillel is, lehet látni, hogy ég és föld a billegő, ostoba, nyúlós bódés suv és az outback. nagyon jó autó az xtrail, de személyautóként nyomába sem ér az outbacknek.
lehet sorolni akkor az emelt hasú, állandó összkerékhajtású, semennyire sem billegős, túl- vagy alulkormányzott családi gépeket (amikben ráadásul szép nagy szívómotor van).
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Autós topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Célegyenesben a Yettel TV
- További aktív témák...