- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- ASUS routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
OnePlus One - Kína már itt One
Új hozzászólás Aktív témák
-
RetepNyaraB
veterán
Nyitottam egy ticketet OP-éknál, a beszart hálózatú telómhoz. BAromi részletesen leírtam - amennyire konfúz angolom engedte - a problémát, meg azt is, hogy az összes létező stock romot (beleértve a harbrickes bohóckodást) felraktam már fastbootból, formatáltam ugyaninnen az egész telót úgy, hogy egy darab internal storage volt látható, partíciók nélkül, majd erre pakoltam a rendszereket, 3-4 modemet külön telepítve, stb.
A válaszuk: "Úgy gonoljuk egy hard reset utáni stock rom telepítést kellene végrehajtani"
Miért ilyen nagy Isten állatkertye?
Én kértem egy árajánlatot, mondhatták volna ennyibe kerül és ha nem az volt a baja akkor ki kell fizetnem a postát, meg a bevizsgálást, vagy ott kiderül a pontos hiba és kinyögik mibe fáj, aztán leboltoljuk, vagy kérem vissza a vasat és fizetem az addigiakat (különben nem adják ugye).
Most álljak neki a supporttal végrehajtani a tökfelesleges procedúrát? Utána magyarázzam újra, hogy nem megy ez a fos?"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."