Új hozzászólás Aktív témák
-
mrlujoak
veterán
"Az ellenoldalra a többség a magas vételárat tette, de viszonylag sokan hiányolják a nyilvános töltőpontok mennyiségét, a jelenlegi járművek hatótávját és töltési idejét"
...mint ha visszarepültünk volna 100-120 évet...
Akkoriban az automobil, mint olyan volt az útálat tárgya...
Hangosak, zajosak, drágák...
Igen, drágák voltak, akkoriban a tehetősebbek vettek automobilt.
Benzinkutak se voltak, sőt...
Bertha Benz 1888-as útján például egyáltalán nem volt benzinkút. Mégis nekiindult híres útjának.
...és mily meglepő, az akkori időkben a fogyasztás is az egekben volt, így a hatótáv kicsi.
Ráadásul a tankolás is sokkal hosszabb ideig tartott.
Tessék elfogadni, hogy változik az autózás.
Jönnek az újabb akkutechnológiák, amik nagyobb energiasűrűséget adhatnak majd, gyorsabb töltéssel.
A lítium alapú akkuk is mennyit fejlődtek, még így az olaj érdekek hátterében is.
Elég, ha csak a mobilokat nézzük.
Egy 20 évvel ezelőtti Li-Ion akkuhoz képest (ami volt párszáz mAh-s, lassú töltővel) már többszörös kapacitású akkukat pakolunk az amúgy energiaéhesebb eszközeinbe, és töltjük sokkal gyorsabban.Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
válasz Aprósólyom #16 üzenetére
Sok könyv, dokumentum sorozat, ami az autózással foglalkozik...
A gyalogláshoz, lovagláshoz, lovaskocsikhoz képest az akkori automobilok bizony hangosak és büdösek voltak (nem nem a lócitrom)...
...és nem, nem csak a tömeggyártás beindulásáig utálták a fémszörnyeket...
A Ford T modell tökéletes példa. Mi most az elektromos autózás T modelljére várunk.
Ami olcsósítja az elektromos autózást.
Ami tömegekhez juttatja el.
Az itt (is) leírtak alapján én azt látom, nem is akarják sokan.Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel