- Windows 10
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Linux - haladóknak
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Proxmox VE
- Mozilla Firefox
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
gregorik
senior tag
üdv, én még csak most töltöm a 70 megás Trials-patchet. kérdésem: a filename how142eng.zip, vagyis gondolom, ez a Trials 1.42-es verziója. van ennél újabb is?
-
sghc_toma
senior tag
... Pedig az NWN - ami csak egy RPG köntösbe bújtatott Diabló klón -, a lábát sem csókolhatja meg az Icewind Dale-nek.
próbáltad már neten, rólplély szerveren? lehet, megváltozna a véleményedin asm we trust
-
animatrix11
őstag
Máig az egyetlen játék, ami legjobban megközelítette az RPG-t, a Planescape: Torment.
azé a Baldurs Gate 2 sem volt olyan rossz, igen csak voltak benne szerepjáték elemek, a legjobb rpg amivel pc alatt eddig találkoztamHardvert vásárolok nagy tételben is!!! Elérhetőség: 18. kerületben.
-
MODERÁTOR
válasz animatrix11 #5 üzenetére
Igen, igazad van.
Nekem ez a sorrend:
1. Planescape: Torment
2. Baldur's Gate és folytatásai
3. Icewind Dale és folytatásai***
-
Ősember
őstag
hogyan lehet játékleirást képek nélkül csinálni?
______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Elydan
aktív tag
Szia,
grat a cikkhez. Nekem is egyik régi kedvencem. Nemrégiben megvettem potom 2000 Ft-ért az IWD "csomagot". Fel is tettem,és elkezdtem tolni 1024*800-ban és fullscrennen egy 19 wide moncsin. A grafika még így is jónak mondható.
Írtad,hogy insane fokozaton 2x tp-t kap a party. Ez csak monster kinyírásra igaz,vagy pedig bármilyen tp szerzésre? Pl visszaadom az elején a kisgyereknek a halat,akkor az is dupla tp?
A játékban limitálva van az elérhető tp? Mert ha igen,akkor talán annyira nem éri meg insane-n játszani. Főleg írtad,hogy bárddal mész,és az nem multiclass így elég hamar tp limites lehet.
Még annyi hogy nagyobb fokozaton "csak" a monsterek sebzése nagyobb,vagy több hp-val is rendelkeznek?Kb hány órára tennéd a végigjátszást?
Elydan
[ Szerkesztve ]
-
Elydan
aktív tag
Újra elolvastam a cikket,és látom 40-50 óra a végigjátszás Az igen. Insane-n gondolom több. Húú. Nagyon bepörögtem,már lépnék melóhelyről haza nyomulni
Ami nekem furcsa. Nem játszasz varázslóval. A bárd elég? Azért vannak elég hatásos spellek.
Ha van egy kis időd írj. Kiváncsi vagyok egy másik fanatikus hozzáértésére. -
MODERÁTOR
Fighter/Illusionist - az illúzionista egy specialist mágus. Érdemes specialistával nyomulni, mert szintenként egyel több varázslata lehet. Hátránya, hogy bizonyos varázslatokat nem használhat, de sokkal kissebb a hátrány, mint az előny.
Amúgy, ha normál fokozaton játszol, javaslom a szimpla kasztok használatát, mert jóval kevesebb az XP, és így nagyon lassan fejlődnének a multiclass miatt:
Thief
Cleric vagy Ranger (vagy mindkettő, ha 6 karakterrel nyomulsz)
Druid
Illusionist
BardA Thief a csapdák-zárak miatt, a Bard pedig a varázstárgyak felismerése miatt must have.
A Druida az egyik legtáposabb karakter a játékban (nagyon jó támadó varázslatai vannak, és még a harcban is jó), az illúzionista egyértelmű (a gnóm bónusza miatt ezt célszerű választani), mert kell varázsló, a Cleric és a Ranger meg a gyógyítóvarászlatok miatt kell.Amúgy ha jól emléxem, mindenben több XP-t ad, és van egy max szint (asszem 30), ami fölé nem fejlődhetnek a játékosok. De ha multiclass karakterekkel nyomulsz, akkor nem fogod elérni ezt a szintet, az tuti. De ha elérnéd, akkor is van megoldás, több programmal is el lehet távolítani a szint limitet, szeritnem be is linkeltem egyet (asszem IWD ease is tudja). De még a játék megkezdése előtt távolítsd el a limitet.
És magasabb szinten a monstereknek több hp-ja is van.[ Szerkesztve ]
***
-
Elydan
aktív tag
Igen azt is elolvastam Most normalon kezdtem,van két multi-class karakterem,a többi single. Most vagyok az első fejezet végén. Most gondolkodom hogy újakezdem insane-n... Régebben(több éve--lehet van már 5 is) elvittem a jégóriásos részig,de ott hibás volt a cd-m,és soha nem tudtam onnan továbblépni. Most remélem az eredeti dvd-vel végig tudom vinni.
Mondjuk ha több a monster hp,akkor elég durva lehet magasabb fokozaton... A több tp nagyon motivál,de nem tudom mennyire lenne nehezebb a game normálhoz képest...Mondjuk én valszeg 6 fős partival tolnám. Az 5 elég merész. -
MODERÁTOR
Kevesebb karakterrel nem feltétlen nehezebb, mert az XP kevesebb részre oszlik, ezért gyorsabban fejlődnek a karakterek, és így táposabbak. Viszont ha előszőr tolod végig, akkor én is a normal fokozatot ajánlom (easy-t viszont semmiképpen, az szerintem már sokat ront a játékélményen). A nehézségi fokozattól az is függ pl. hogy mennyi és milyen varázstárgyat találsz a játékban. Értelemszerűen nehezebb fokozaton többet és jobbat.
***
-
Elydan
aktív tag
A ranger amúgy miben jobb,mint egy harcos aki íjra specializálódik? Eddig mindig volt rangeromn,de most kicsit elbizonytalanodtam,hogy van-e értelme...
Ezzel a varázstárgyakkal most tényleg felcsigáztál BG1 és BG2-t többször végigtoltam,és iwd 1-et is kétszer elvittem a jégórisokhoz.Ott mindig kiakadt a cd-m vmi hibára hivatkozva...
Mondjuk ez igaz. 5 karakternél kevesebb felé oszlik a tp...Meggondolandó.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Ranger magasabb szinteken kap druida varászlatokat, asszem 7. szinttől kezdve. Ez később nagy előny lesz, mivel mindig jó jön néhány extra cure light wounds, entangle(!) és sunscorch (a trollok miatt, mert csak tűztől vagy savtől döglenek meg). De persze a fighter sem rossz, bár ott le kell mondani az extra varászlatokról, viszont 4 szintig specializálódhat a fegyverekkel, ami a harcban nagy előnyt nyújt (a ranger csak 2-ig).
Véleményem szerint az extra varázslatok jobban jönnek nehezebb fokozatokon, mert pl. az entangle ugye területre hat, és egy egész csapatot képes megfogni, de a harcos egy körben csak egy ellenfelet tud támadni. Viszont az is nyílvánvaló, hogy kell a harcos, ezért inkább legyen ranger, mint cleric vagy varázsló. De még talán a paladint is érdemes kirpóbálni.***
-
Senki9876
tag
A régi szép idők amikor még nagyon sokat toltam. Most hogy megláttam a topikot, elő jöttek az emlékek. Össze is hozok egy partit, hogy újra végig taroljak az egész játékon.
3 karakter volt a legkisebb csoportom mivel végig vittem. Elkezdtem 2 karakterrel is, de időhiány végett nem fejeztem be. De most itt lesz az ideje.
"Nem törődöm azzal, hogy az emberek nem ismernek, azzal törődöm, hogy nem ismerem az embereket." Kung Fu-Ce
-
Elydan
aktív tag
Igen. A paladinra én is gondoltam,de őt ha jól tudom nem lehet multiclassba tenni.
Lehet úgy kéne,hogy a fighter/thief emberke legyen a "nyilas",és pluszban létrehozni egy paladint. Mondjuk azt nem vágom,hogy a paladin miért jobb,mint egy mezei harcos. Asszem van pár gyógyító cucca,de semmi több. (?) Meg ugye neki fontos a karizma is,így nem biztos hogy fel tudom tápolni (strengt:18 dex:18 const:18) ezt a három tulajdonságot szeretem maxra tolni...
-
MODERÁTOR
Paladin kap cleric varázslatokat magasabb szinten (mint a ranger druid varászlatokat). Továbbá alapból immunis néhány dologra (pl: fear, desease), valamint vannak képesség színtű varázslatai is (azonnali hatás, és nem lehet megzavarni). Igen a magas karizma ha úgy vesszük hátrány, valójában viszont nem, mert minél magasabb a karizmád, annál jobbak az árak az üzletekben, és annál könnyebben meggyőzhetőek az npc-k a beszélgetésekben.
Ja igen, a magas karizmájú karakternek kell lennie a partyban az első helyen, amikor belépsz a boltba (asszem), és még a druida-nak ez is az egyik előnye, mert ha jól emléxem, ahhoz is magas karizma kell. A druidánál egyébként majd érdemes lesz kipróbálni a különböző elementál alakokat.***
-
-
MODERÁTOR
Hát igen, végül is saját preferencia kérdése, hogy milyen karakterekkel tolod. Én speciel azért nem szeretem a sima clerice-t ill cleric/illusionist-et, mert nem tud íjat használni. De pl a fighter/cleric tud. A fighter/illusionist-ná meg arra kell figyelni (a cleric/illusionist-nél is), hogy nem tud varázsló varázslatokat nyomatni, ha van rajta páncél (bármilyen!). Ugyanez igaz asszem a bard-ra is. Tehát ezek a karakterek szigorúan távoli harcosok lesznek. Persze na közel kerül az ellenfél, még fel lehet gyorsan kapni egy páncélt. Itt - szerencsére - pauseban marad a játék az inventory képernyőn (nem úgy mint a BG-ben).
***
-
MODERÁTOR
Nem fog elcsesződni semmi, nyugodtan tedd fel. De lehetőleg új játék indítása előtt, mert olyat is csinál, hogy a boltokban eleve nagyobb stackben adják el a nyilat/lőszert, mint az alap (tehát 40 helyett 100 vagy 500 asszem). De csak azoknál a boltoknál fog ez működni, ahol még nem jártál az ease felrakása előtt.
Amúgy rengeteg dolgot lehet vele állítani, mindenre sorban rá fog kérdezni, hogy akarod e.Ja és feltételnűl tedd fel még kezdés előtt az ingyenes kieget is, mert az is sok újat ad hozzá, még az alapjátékhoz is (Trials of the Luremaster), ráadásul bugokat is javít.
[ Szerkesztve ]
***
-
Elydan
aktív tag
-
MODERÁTOR
De, szerintem csak rosszul fogalmaztam. Pont azért multiclass (fighter/valami) a legtöbb karakterem, hogy tudjak lőfegyvert adni a kezükbe (bow a legjobb, de van néhány nagyon jó crossbow is a játékban!). Fighter meg ugye eleve alkalmas lőfegyverek használatára. Szóval csak hülyén volt megfogalmazva.
***
-
Elydan
aktív tag
Szia,
tegnap este 22:00 után nekiláttam a kalandnak. Pontosabban felraktam pár modot,meg az ingyenes kiegészítőt.
Komolyan mondom a játék legnehezebb része a karaktergenerálás Nézzük mindjárt csak a paladint. Charizma és wisdom ugye elég magas neki. Így meg nem marad elég pont a strength, const,dex-re. (nekem meg mániám ezt a 3at 18-ra tenni) Ez gyakorlatilag kivitelezhetetlen a paladinnál. Talán akkor meglehet csinálni,ha az iq-t 4-re leveszem...
A msáik emberkém ugye fighter/druid... Itt ugye az elsődleges attribútum a karizma. De én úgy vettem észre,hogyha a wisdomot leveszem,akkor alig tudok varázslatot memorizálni Tehát azt is fel kell tolni. Ebből már ütőképes harcos így nagyon nehezen lesz...
Szal nehéz kompromisszumokat kötni. Talán még a bárdot a legkönnyebb megkreálni. A bárdnál meg szívfájdalmam,hogy nem tudok elf bárd karaktert indítani
Tegnap ugyan elkezdtem egy partival kb éjfél után. Az insane fokozat nagyon bejön,mert gyorsan jön a tp. Már kb mki szintet lépett.
Viszont elgondolkodtam a multiclass előnyén és hátrányán. Vajon nem éri meg jobban single karaktert indítani és akkor gyorsan fejlődök és a hp is gyorsabban nő? Vagy még gondolkodom a dual classban de azt még nem vágom mire is jó pontosan...
Most így elsőre ennyi jutott eszembe,de még biztos sok minden bennem maradt. csak most melózni is kellene egy kicsit -
MODERÁTOR
Jaja, az elejé a karaktergenerálással érdemes sokat tökölni, és soxor újradobatni az értékeket. Én karakterenként (hacsak nincs szerencsém) legalább 5 percet csak az értékek újradobálásával töltök. Ilyenkor mindig gyorsan összeszámolom, hogy mennyi az összértéke a kidobott tulajdonságoknak, és 80 felett már jó, bár azért még szoktam egy ideig próbálkozni (szerencsére el lehet menteni egy ilyen dobás értékét).
A módszerem amúgy a következő: dobok egyet, majd amennyiben bármelyik érték 10 alatt van, egy másik 10 feletti tulajdonságból leveszek annyit, hogy ki tudjam egészíteni a 10 alattit épp 10-re. Így csak a 10 feletti részt kell összeadni, az meg már egész gyorsan megy.
Egyébként, azoknak a karaktereknek könnyebb magasabb értékeket dobni, melyeknek van valami minimum követelményük. Én azt figyeltem meg, hogy a program előszőr kidobja a tulajdonságokat kockával, függetlenűl a karaktertől, majd ha bármelyik tulajdonság kissebb, mint a követelmény, azt automatikusan magasabbra állítja. Ezért gyakoribbak ezeknél a magasabb értékek (pl druid, paladin, ranger, stb). Szóval a karizmás játék nem feltétlen hátrány.Ja igen, persze játszhatsz szimpla kasztú karakterekkel is, bár nekem jobban bejön a multiclass, és így több lehetőségem is van harc esetén.
A karaktergenerálásnál meg nem feltétlen kell minden tulajdonságot kimaxolni egy multiclass karakternél.
Pl: fighter/illusionist-nél bőven elég mondjuk a 12-es STR, inkább az INT-re kell koncentrálni. Azt is érdemes észben tartani, hogy egy multiclass karakternél 16-os CON felett nincs több HP bónusz, ezért ennél felesleges magasabbra tenni bárkinek a CON-ját (sőt azt hiszem, hogy csak a sima fighter kap ennél nagyobb CON-al több bónuszt).
fighter/druid-nál sem kell nagy STR, ott a WIS a legfontosabb. Ja, és a ranger-nél nem szabad elhanyagolni a WIS-t, különben nem lesznek druida varázslatai! A leghasznosabb tulajdonság amúgy a DEX, hiszen az egyik cél (legalábbis az enyém), hogy minden karakter jól tudja használni az íjat. Véleményem szerint a DEX fontosabb az STR-nél, hiszen inkább mindig találjon a karakter célba, és sebezzen kevesebbet, mint hogy ritkán találjon célba és sebezzen többet.[ Szerkesztve ]
***
-
Elydan
aktív tag
Köszi az infokat. Ezt nem tudtam,hogy nincsen multi-classnál plusz bónusz 16-os const felett Így már mindjárt más. Valahonnan nekem az rögzült,(lehet tévesen),hogy páratlan értéket nem szabad adni attributem-ra. 16 és 17 const is ugyanannyi hp-t asszem. Bár lehet hogy ez csak egy rossz meglátás tőlem.
Dual classt próbáltad már?
Nekem a max szétosztható érték 87 volt
Iszonyat lenne kedvem egy egész napot vagy inkább kettőt tolni a játékkal,de sajnos időm az nem igen van Pedig eléggé megszállt a fanatizmus. -
Elydan
aktív tag
Értem. Vadászgattam a neten,hátha találok vmi használható users guide-t,vagy hasonlót,amiben konkrétan le van írva,hogy pl 14-es és 15-ös const-os fighter hány hp-vel indul...Sajnos eddig még nem jártam sikerrel. XP táblázatot már találtam
Szerintem ma is még a karaktergenerálással fogok ellenni. Nagyon fontos hogy olyan partit indítson az ember,amivel szívesen játszik,minden karaktere közel álljon hozzá. Persze nekem mindig van egy kedvenc
Szvsz én is 5 kallerrel fogom nyomni,de még kérdéses,hogy milyen felállásban...[ Szerkesztve ]
-
Crystalheart
senior tag
"Pedig az NWN - ami csak egy RPG köntösbe bújtatott Diabló klón"
Csak most találtam meg ezt az írást, de szerintem ez azért egy kicsit erős kijelentés, lévén az NWN is DD szabályrendszerre épül, ami eléggé jelentkezik is benne...
Szerintem egyik sem rossz, Bár az NWN2-t úgy ahogy van, elgagyizták.
-
nagyúr
A varázslatot direkt írod mindenhol vazászlatnak, vagy ez valami vicces dolog, amit nem értek?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
MODERÁTOR
Ez egy jó hely: Sorcerer's Place
Amúgy ajánlom ezt: AD&D Rules FAQ
Crystalheart: Az IWD viszont az AD&D-re épül, de ha játszol mondjuk a BG-vel és összehasonlítod az NWN-vel, akkor rájössz, hogy miről is beszélek. Persze ez a "gyári" modulokra igaz, vannak szuper 3rd party modulok.
pilóta: nem direkt, csak többnyire elgépeltem, és lusta vagyok javítani a hibákat. De felfoghatod úgy is, hogy vicces dolog, és legalább jót röhöghetsz azon, hogy nem érted.
[ Szerkesztve ]
***
-
Crystalheart
senior tag
NWN is AD&D, csak lusta vótam írni
Egyébként én ne gameltem volna akármelyikkel? A papír-szerepjátékokat nem bírom, nekem unalmas, de ezek átültetve gépre egész jók. Persze volna még hova fejlődniük, egyik sem közelíti meg a tökéletest. A történet az külön kérdés, és az ma már jó pont, ha egyáltalán van neki épkézláb.
Mondjuk ezekben a gamekben az nem tetszik leginkább, hogy gépjáték ellenére nagyon látszik a körönkéntiség, holott ügyes megoldásokkal kivédhették volna ezt. Még csak a harcnak sem kellene igazán gyorsabbnak lennie, ergo ugyanúgy lehetne közben gondolkodni, de normális animációkkal megoldható volna. Ez persze nem igaz a régebbi játékokra, de a mostanában megjelent NWN2-ben nagyot csalódtam. Mikor megláttam az első ingame videót, először azt hittem, biztos csak valami prelfa, hogy ilyen gagyi. De aztán mégsem... Pedig elvárható lenne egy ilyen modernnek hirdetett gametől.
-
MODERÁTOR
válasz Crystalheart #36 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, nekem meg pont a körönkéntiség tetszik az egészben, be is van kapcsolva nálam a legtöbb auto-pause funkció.
Egyébként az NWN a D&D3E-re épül, csakúgy mint a Temple of Elemental Evil meg az IWD2.
***
-
Elydan
aktív tag
Óriási köszönet a linkekért. Sok kérdésemre váalszt kaptam. Ennek függvényében a strenght "csak" a THACO-t javítja a sebzéshez nem ad bónuszt? Ez azért elég furcsa lenne. Az is furcsa(szerintem elírás benne),hogy master és grandmaster fokozaton is csak +3-at kapunk a TO HIT-re. Ez a TO HIT szerinted a damage nagyságát befolyásolja?
Most már csak számomra a damage nagysága a kérdés...
Damage= fegyver damage + jártasság + TO HIT? Ennyi? Szinte hihetetlen hogy nincs köze a strenghtnek...
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Nem, nem. A TO HIT a sebzés esélyét növeli.
A THAC0 valójában a To Hit Aromr Class 0 rövidítése. Tehát ha nagy az STR, akkor kapsz bónuszt a sebzés esélyére is (DEX-nél az az alap bónusz).Ahogy nézem, a linkelt guide csak a THAC0-t és AC-t tárgyalja, tehát a sebzést kihagyja a képből.
Az STR alapbónusza a sebzésbónusz, ami - ha jól emléxem - a következőképpen alakul: 14-es STR-nél +1, és ez után 2 pontonként +1 (tehát ez nem a to hit)
De ennek még utánanézek pontosan, és jelzem hogy mi a helyzet.
***
-
MODERÁTOR
Nah, a TO HIT-re jót írtam, a sebzésbónuszra majdnem.
A Damage Adjustment az, ami hozzáadódik a sebzéshet, az Attack Adjustment pedig ugyanaz mint a To Hit.[ Szerkesztve ]
***
-
Elydan
aktív tag
válasz Senki9876 #18 üzenetére
3 karakterrel milyen fokozaton vitted végig? Mert insane-n nem gondolnám,hogy végig lehetne...
Én most kezdtem 6!!! karakterrel,és már az első barlangban jól megszenvedtem. 4 ogre volt a végén,és nem nagyon akartak az entagle varázslatban elakadni.
Orcból is az erősebb van,és sokkal többen vannak. -->elite orcok,méghozzá nyilasok..
Multi-class karakterem csak egy van,de így az elején ő a leggyengébb,mert lassan lép szintet és nagyon kicsi a hp-je.
Az insane fokozat szvsz elég durva,és erőteljesen megnyomja a játékidőt is. Még szerencse,hogy a mai gépeken pikk-pakk betölti a pályát -
MODERÁTOR
Hát, azért insane, hogy megszenvedjünk a végigjátszásért.
Egyébként lesznek ilyen ütközetek, melyek miatt akár 5-10 alkalommal is újra kell tölteni majd, és akár a taktikán is kell változtatni.
De pont ezért izgalmas, megdolgoztatja az agyat. Az biztos, hogy messze van a Diablo féle henttől.
Próbálkozz grease+entangle comboval, emlékeim szerint itt már tud a varázsló grease-t nyomatni. Akár 2 grease + 2 entangle is jöhet egyszerre. Aztán már csak az íjászokat kell villámgyorsan leszedni.
Ott egyébként úgy szoktam gyakni, hogy a népet a tolvajjal becsalogatom a vékony folyosóra, és a kanyarulatban várom őket.
Továbbá majd tapasztalni fogod később azt is, hogy iszonyat sokat számít az ütközetek előtti buff (vagyis a minél több tápoló varázslat használata), és a bard muzsikája. Tápoló varázslatból akár 4-5-öt is érdemes lesz időnként a komolyabb harcok előtt elnyomni, főleg a melee karakterekre. Az emotion varázslatok nagyon fontosak lesznek!Szóval mindenképpen a csoportra ill. területre ható varázslatok lesznek a legfontosabbak. Ja, és amint lesz web-ed, fontosabbá válik majd az entangle-nél, mert azok nemcsak egy helyben tartják az ellenfelet, hanem teljesen mozdulatlanná válnak (nem tudnak lőni és varázsolni sem). Lesz majd a játékban olyan gyűrű szerencsére (ring of freedom asszem), ami majd lehetővé teszi a karaktereidnek, hogy rájuk ne hasson grease, web és entangle.
A második chapterben én már folyamatosan e három varázslat comboját használom. A grease mindenkire hat, és kb felére-harmadára csökkenti a haladási sebességet, így tuti, hogy 1-2 körön belül nem tudnak az ellenfelek kikecmeregni a webelt-entangle-zott területről, mégha az első körben meg is dobták a mentőjüket.[ Szerkesztve ]
***
-
Elydan
aktív tag
Köszi a tanácsokat. Még azon gondolkodtam,hogy a clericnek pl nem adok magas strenght,mert ha jól emlékszem neki van olyan varázslata,hogy 18/75-ös strenght ad neki.
Véletlenül varázslatokról nincsen valami jó kis anyag? Jó lenne tudni,hogy magasabb szinten mire képes a cleric a gyógyításon kívűl. -
MODERÁTOR
INNEN letöltöd a manualokat, abban benne van az összes varázslat. Fontos, hogy a Heart of Winter-ét is nézd meg, mert vannak változások.
Ja, amúgy ezekben a manualokban is ott vannak az érdekesebb AD&D táblázatok, inkább ezeket nézd, mert lehetnek eltérések az eredeti szabályokhoz képest.
[ Szerkesztve ]
***
-
Elydan
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows 10
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Asus Zenfone 11 Ultra - nagyra nőtt
- Elden Ring
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- További aktív témák...