Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Envo_

    aktív tag

    válasz Synthwave #12 üzenetére

    Hát igazából a Rival 100 amit talán belépőszintnek neveznék ebbe a kategóriába, de ennek is érezhetően gyengébb a szenzora mint egy 3360. Ezért írtam ezt az ársávot.

  • Envo_

    aktív tag

    válasz Synthwave #14 üzenetére

    Elkezdeni egy olyannal el lehet, ebben teljesen egyetértek, de ha valaki hosszútávra szeretne egy ilyen kaliberű egeret a szenzor alap, hogy a legjobb legyen benne, tehát ez ebben a kategóriában kilőve, mint szempont, mondhatni alap.
    Ezek után a legfontosabb dolog a fogás és a méret. Ezek viszont keményen meg kell fizetni, hogy tényleg olyat kapj ami kézre áll. Főleg abból a szempontból, hogy valami ok folytán a nagyobb méretű modellek szinte minden alkalommal drágábbak. Na, hogy ennek mi értelme azt nem tudom, de a legtöbb embernek közepes és nagy egér illik a fogásához (palm, claw). A linkelt modellekkel be lehet lépni ebbe a világba, sőt még egy a4tech-kel is, de aki a legjobbat akarja magának kényelemre azoknak ez nem lesz nyerő.
    Az én koordináta rendszerem szerint, ami ezeket az igényeket kielégíti és a legolcsóbb manapság, az a Glorious Model O. Ez tényleg tud annyit, mint a legdrágább bármi kompromisszum nélkül. Számomra ezt jelenti a profi egér.
    Minden attól függ hol húzzuk meg a határt, elmélyül az ember a témában és első körben a szenzorra lesz figyelmes, hogy kell neki. Majd ha ezt alapul veszi, rájön, hogy jobb lenne ha a formavilágra is figyelne. Utána pedig minden más apróság, pl felületanyag (fényes vagy matt), ami szintén egy hatalmas tényező, ha két ilyen közül kell választani.

    (#15) vaakuum

    azért egy mmo egeret ne keverjünk már ide :D az egy teljesen különálló kategória.

    [ Szerkesztve ]

  • Envo_

    aktív tag

    válasz Synthwave #17 üzenetére

    Persze, érzem én, hogy vágod a témát.

    Személyes tapasztalat alapján nekem a Rival 100 és Rival 310 között érezhető szenzorkülönbség volt. Főleg CS-ben, ahol rengeteget számít egy pixel is. Ezért írtam ezt a rangsort, hogy inkább ezt alapnak tekintem és kiütöm a képletből, ha választanom kell. Én nem szívesen vállalok kompromisszumot szenzor terén a forma javára, bár ha kényszerítenének rá... Hmm, talán inkább a forma felé dőlnék, igaz. Amúgy minden, amit mondasz tökéletes :)

    Én a a quake-et csak defrag szintén toltam keményen, mint készségfejlesztés, amibe bele is tettem pár ezer órát, mi esportban inkább CS felé hajoltunk, lanok stb. Jó hallani ezeket a sztorikat.

    [ Szerkesztve ]

  • Envo_

    aktív tag

    válasz Synthwave #19 üzenetére

    Nem igazán, inkább a sokrétűségre utaztam, hogy mindent tudjak oké szinten tolni, nem igazán volt 1-2 olyan dolog amit a maxig feszítettem volna, és rekordokat döntögetnék, főleg nem videóra felvéve :D haverokkal lan-defrag, mohaa, cs 1.6, minden ment ami létezik. Játékok terén is inkább a sokrétű pálya az enyém, a kártyajátéktól az autóson keresztül az fps-ig mindent el tudok sajátítani egy haladó szinten, és feltárni a lehetőségeket. Talán amiben nagyon bele voltam folyva az a Trackmania Nations volt (játékmenetre ugyanaz mintha defrag-eznél quakeban csak kocsival, hihetetlen koncentráció és pontosság kell, hibátlan játékmenet), ott magyar ladderen benne voltam a top párszázban úgy rémlik. Régi emlék, csak 13 voltam akkor még :)

    Egyszer voltam CSGO icl-en 4 randommal, ami nagyon jó élmény volt, de skillben itt még nem voltam elég fejlett, legalább csoportból kijutottunk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák