Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen routert?
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmarta
senior tag
Igen, írták az árat, már rögtön akkor, amikor megadtam, hogy mi a bajom a telóval a webes felületen. Amikor átutaltam a pénzt, küldték a szállító ragasztmányt és hol van a DHL központ, ahova bevihetem, ingyen viszik-hozzák.(Közben kiderült házhoz jött volna a DHL, de ez a levélből nem jött le nekem.)
Ez az egész webes, e-mailes cécó 1-2 óra alatt lezajlott hétvégén. Hétfőn, 4-én már jelentkezett is a futár, de azt fentebb már írtam miért én vittem be a központba. 5-én, kedden pedig már javításra átvett státuszra váltott, azóta úgy volt, ezért ma reggel írtam, hogy mi van, du. már elszállításra készre váltott.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések