Új hozzászólás Aktív témák
-
Kettő dolgot nem szabad összemosni.
Az önvezetést, a jármű megosztással.A saját jármű esetében az átlag használat jelentős részét a munkába eljutás és onnan visszatérés teszi ki.
A maradék idő hatalmas részét a parkolás teszi ki. A parkoló járművek többségében közúton parkolnak tartósan. Olyan területen ami eredetileg, a közlekedést szolgálná.
Ezeket a járműveket meg lehetne osztani mással munkaidő alatt.Ha valaki le tudja győzni birtoklási vágyat, hideg fejjel ki tudja kalkulálni melyik az olcsóbb számára. vásárolni vagy bérelni. Sok embernek a bérlés már most is olcsóbb lenne.
A garázs szomszédom egy idős ember.Évente kétszer, néhány hétre tünt el az autója. Gondolom nyaralt vagy telelt. Hetente néhányszor pár órát használta. Gondolom bevásárlás, ügyintézés. Nagyjából öt évente újra cserélte a járművet.
A jármű fenntartásánál, már a taxizás olcsóbb lett volna. Az első évben annyit bukott csak az autó árán, ami elegendő lenne az ötéves taxizásra.Az önvezető autóról majd akkor beszéljünk érdemben, amikor majd megjelennek a kész járművek.
Az úton való közlekedésnek nem élményt hanem biztonságoz kell nyújtania. Aki az élményre törekszik, az menjen a közúti forgalomtól elzárt helyre vagy kifejezetten élményre kijelölt útszakaszra. Pont.
Ha csak saját magát töri össze, az még rendben van, ha mást is, az már nem.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
A szomszédom csak mosolyogna a V8-on.
Minden hónapban egy-két hétvégén valódi sportautóval nyomul. Igaz bérli, de valódi vezetési élményhez jut.A járművezetést közlekedésnek tekintem. Nagyvárosban, kisautóval. Távolra meg a lakóautó a legjobb.
Az optimális megoldást a Daimler szolgáltatná. A lakókocsi hátuljába beparkolhat egy Smart. Sajnos nem engedhetem meg magamnak.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
".A másik probléma a szénláncok hossza,ami a gázolajban jóval nagyobb,mint pl a benzinben.A szén-szénmonoxid viszonyát ezeket elégetve sztem nemn kell tovább fejtegetni.Persze nem vagyok vegyész,így tévedhetek is..."
Ja nagyjából tévedsz.
A benzines járművek járművek problémája a szénmonoxid. Az Otto motorok esetében, évtizedek óta használatban van a szénmonoxid kibocséjtást csökkentő technológia. A gázolajas motorok problémája a füstölés, de ezt a részecske szűréssel megoldották. A ma újonnan kapható dízel motorok esetében a nitrogénoxid probléma is megoldódott. A gázolaj égetésével kevesebb széndioxid keletkezik, mint az Otto motorban. Természetesen azonos munka végzése esetében.
A környezetvédelem mai jövőképe szerint a benzines járművek hamarabb fognak eltűnni az utakról, mint a gázolajosak.A gázolaj "mellék" termék, akkor is keletkezik, ha nem használjuk fel. A gyártási költsége és problémái, beleértve a környezet szennyezést, akkor fog megszűnni, ha benzin gyártását leállítják.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Több német városból kitiltják a dízeleket."
Nem a dízeleket tiltják ki, hanem az EURO4 és régebbi előírásokat teljesítő járműveket.
Az EURO5 haladékot kap.
Az EURO6 normát teljesítő járművek továbbra is behajthatnak az említett városokba. Korlátozás és időkorlát nélkül.Hatalmas ferdítés, ha csak azt írod, hogy kitiltják a dízeleket a városokból.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Benzines esetén Euro3 -ig van tervben tiltás."
A nagyvárosok belső területein, már évek óta tilos Euro4 alatti, magyarul EURO 1-3 járművel behajtani. Ezt 2012-13-ban vezették be. Minden járműre vonatkozik, még a külföldiekre is.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Ne csináld már.
Belinkelsz nekem egy magyar cikket és figyelmen kívül hagyod a németeket.
Tessék, itt vannak a német települések, ahonnan részeben vagy teljesen ki vannak tiltva az EURO4 előtti járművek. (Nyilván az autópályák és főútvonalak városi szakaszai átjárhatóak maradtak).
Umweltzonen und Fahrverbote in DeutschlandLegyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"...nincs itt semmiféle mesterséges intelligencia, robot gyorsan választ a beleprogramozott esetekből, oszt jónapot..."
Az átlag vezetőnek ennél sokkal kevesebb tapasztalatból kell megoldania a helyzetet.
Az átlag vezető tudja, három lehetősége van. Rálép a gázra, fékez vagy kanyarodik.
Ebből a negyedik lesz megvalósítva általában. A gyenge fékezés mellé, erős kormányrángatás.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Csináltattál már ilyen plakettet? Én már igen. Régebbi dízelre. Símán zöldet kapott. "
Nem csinálni kell csak elvinni egy márkaszervizbe. És ragasztják is néhány euró kifizetése után.
A zöld matrica == Euro 4.
Az EURO5 és 6 jelzésére nincs egységes megoldás. Jelenleg minden város valami saját jelzéssel tilt.A probléma az, hogy az benzin motor esetében ma még elegendő az EURO4. Nem lehet egy egyszerű matricával csak a dízeleket tiltani.
Még egyszer!
Az EURO0-3 járművek egységesen, matricával vannak kitiltva, ahol ki vannak tiltva.
Az EURO4-6 Otto motor mindenhova behajthat.
Az EURO4 dízel motor ki lehet tiltva.
Az EURO5 dízel egy szoftver update után korlátozott ideig behajthat a tiltott zónába. (Javaslat volt a világos lila matrica.)
Az EURO6 dízel mindenhova korlátozás nélkül hajthat be. (Javaslat volt a sötét lila matrica.)Vélhetően ki fognak találni egységes jelölést. Amiben a motor típusa is megjelenik.
Jelenleg kettő autómon van zöld matrica.
Egy benzines, ami EURO6 normát teljesít. Egy Diesel, ami EURO4 normát teljesít.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gray Zone Warfare
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális