Új hozzászólás Aktív témák
-
Icetee
aktív tag
válasz dredjudge84 #152 üzenetére
Én 186cm vagyok és 88Kg. Egy fél akkut mentem kb az N65-el és így mentem kb 20Km-t nyélgázon, dombon, murván emelkedőn ahol csak lehet. Szerintem 35-40-et elmegy így, bár ha sokszor kell megállni és elindulni, akkor már csak 30-35. Az autónál is akkor nő a fogyasztás, ha sokszor kell megállni + elindulni és ott nem mind1, hogy egy Dodge Ram-al araszolgatsz vagy egy Suzuki Swifttel Pályán a Ram se fogyaszt olyan sokat.
Olyan emelkedőn ment fel ez a Navee, hogy csak pislogtam. Most az hogy hátul vagy elöl hajt mind1, mert nem álló helyzetben indulsz neki a nagy emelkedőnek. Ott egyik se indulna el szerintem. -
Tamás9x
őstag
válasz dredjudge84 #152 üzenetére
Ez így nem igaz, vannak dolgok amiket nem tudunk, a motor huzal vastagsága a vasmag mérete párszáma, a mágnes felülete mélysége. Lehet ez is csak 350W, de 500W-ig lehet folyamatosan hajtani, a feszültség miatt. Ha csak a nyers matekot nézzük, kb ugyanannyit kell tudnia, kicsit többet... mert az 500W-os motor nem erőlködik annyira, így nem kell folyamatosan pumpálni bele.
Icetee: De számít hol hajt, mert felfelé, laza talajon, leveleken fűbe elkapar, főleg ha teleszkópos az orra, mert akkor fogja és sima rugó lévén elpattog a tárgyakon. Ez tapasztalat. Terhelni a hátulját szoktuk a rollernek, így ott jobb tapadás keletkezik mint elöl.
Bármelyik roller el tud indulni álló helyzetben ez csak CFW bállítás kérdése ilyenkor 65A-t simán benyalja induláskor.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour