Új hozzászólás Aktív témák
-
Peethy
őstag
Nem tudom, hogy miért csodálkoznak! Amennyi mindent teljesen feleslegesen és bután megváltoztattak, és folyton összevissza beszéltek a változásokkal kapcsolatban, valahogy megértem, hogy szinte senkinek nem világos. Akkor már tényleg gáz van, ha a Felvis emberke, meg a mi igazgatónk is mást mond.
Legközelebb tisztán kéne fogalmazni... egyébként pedig a középiskolai informatikaoktatás szintje felénk olyan, mintha nem is lenne. Nekem 4 év alatt semmi újat nem tudtak mutatni, akinek meg szüksége lett volna rá, annak meg képtelenek voltak megtanítani. Hasonlókat hallok máshonnan is.
Ez az egész oktatási átalakítás önmaga paródiája.
[ Szerkesztve ]
-
Peethy
őstag
Szerintem van egy kis különbség aközött, hogy valakinek 4 év után nem megy, hogy bekezdésekre tördeljen egy szöveget, és aközött, hogy nem tudja felrajzolni a nikotinamid-adenin-dinukleotid-foszfát szerkezeti képletét.
Általában aki kémia/fizikatanárnak megy, az otthon van a szakterületében. Informatikatanárnak meg látok matek-földrajz-szakos tanárokat berakva, akik fognak egy tankönyvet és megpróbálnak mindent elmondani, de ha gyakorlati jellegű kérdésem van, akkor képtelenek megcsinálni.
Egyéni tapasztalat, nem általánosítás. Remélem máshol másképp mennek a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
Peethy
őstag
Igen, rátapintottál a lényegre. Az a baj, hogy olyanok mennek tanárnak, akik - már bocsánat - másra nem jók. (Tisztelet a kivételnek!) Én kémián vagyok, egy nagyon jó tanárral, ő azt mondja, hogy azért ment tanárnak, mert nagyon szereti csinálni. De aki csak azért megy, mert szakembernek nem jó... hát nagyjából tudjuk, hogy mire számíthatunk akkor.