Új hozzászólás Aktív témák

  • Rickazoid

    addikt

    Várható volt, nem is volt túl meggyőző. Eleve nem is értettem, hogy mi a francnak kell a Telenornak fenntartania egy külön brandet ahelyett, hogy szimplán csak bevezetnék a díjcsomagokat a sajátjukként és úgy reklámoznák, de még különálló ..akármit is alkotni belőle.... Attól hogy djuice, még nem lesz kelendőbb, aki egy picit is gondolkodik az nem a nevet nézi, hanem a díjcsomagot. Az meg mindegy milyen néven fut. Én 22 létemre a Telenorhoz mentem, a djuice-nak nem is volt olyan díjcsomagja, amilyet akartam, olyan telefonnal, amilyen ki lett nézve, plusz a családi csomag sem enged átjárást. Mostanra persze van olyan díjcsomagjuk + internet csomagjuk, amire váltanék, de nem lehet, mert külön brandek, a hűségidő meg nem enged ilyen váltást, ráadásul a családi csomag még mindig nem enged átjárást, ami megint kizárja. Ilyen apróságok nincsenek a másik két szolgáltatónál, nem szívatják így az ügyfeleiket.
    Egyébként a weboldaluk eddig is ilyen nyálas és "nem tudom eldönteni, hogy röhögjek vagy sírjak" állapotot okozó látványt nyújtott vagy csak a közelgő húsvét miatt sikerült összehozni ezt a förmedvényt?

    Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.

Új hozzászólás Aktív témák