- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól függ, hogy a modellezés hova tart. Ha marad a poligon-alapú feldolgozás, akkor van egy szint, ami kivégzi a raszterizálást. Most hogy van tesszellátora a GPU-knak egyre több fejlesztői bemutatón kerül elő, hogy a világ kialakításánál vigyázzanak a magas raszterizálási hatékonyságra, vagyis egyetlen háromszög se legyen kisebb 16 pixelnél. 8 pixeles háromszögméret mellett már 50% alatt van a raszterizálás. A mikropoligon render elméletben 1 háromszög/pixelt jelent, ott már 10% alatti a raszterizálás hatékonysága.
Egyszer talán elérhető az a szint, amikor a ray-tracing hatékonyabb lesz, mint a raszterizálás. De ott van még quad-fragment merging, ami a fenti problémán segít a reszterizálásnál, így kitolhatja a technika élettartamát. 7-8 év múlva érdemes erre visszatérni. Addig felesleges ezzel az elmélettel foglalkozni. Valszeg, ha terjedni is kezd a valós idejű ray-tracing, akkor az 10 éven belül nem lesz jelentős terjedés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Intel Core i3 10105 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Intel Core i7-11700K processzor (használt)
- Hibátlan - INTEL Core i5-9400F 6 mag CPU + gyári hűtő - LGA1151v2
- Intel Pentium 4 3,2 GHz / 1 M /800 MHz Socket 478 CPU
- Beszámítás! Intel Core i5 6500 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen