Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz arn #12 üzenetére

    A különböző szegmensek teljesen máshogy állnak. A PC-s szegmens a leggyengébben, a mobilos a legjobban. A kettő között félúton a konzolos. Persze azt csak a gyártók tudják, hogy van-e annyi nyereség, hogy amiért érdemes folytatni...már ha van nyereség egyáltalán.

    A mobilos biztos megmarad és a konzolos-nak is jó esélye van (a hírek szerint az XBOX Scorpio-hoz is jön valami)

    A PC-s VR szegmens szénája viszont nem áll jól, mert a drága VR headset mellé drága videokártya kell, ami jelenleg még a szokásosnál is drágább a kriptobányászok miatt.

    Emellett fejlesztők, kiadók sincsenek oda meg vissza attól a gondolattól, hogy komolyabb VR játékokat fejlesszenek, mert extra időt és pénzt igényel, miközben nincs volumen a keresleti oldalon.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák