Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfman
veterán
Arra emlékezem, mikor megjelent a Splinter Cell - Chaos Theory, abban debütált a Shader Model 3.0, ami visszafelé nem volt kompatibilis, tehát ha nem volt olyan kártyád ami tudta, akkor nem játszottál a játékkal. Kényszerből fél évig nem is toltam, majd szerencsével beszereztem egy 850XT kártyát és meg volt oldva a dolog. Ott is ment a sírás, mondjuk jogosan, de volt egy jelentős grafikai előrelépés onnantól.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
wolfman
veterán
Hát igen. Az elmúlt kb 5 évben a grafika szinte semmit nem változott, pontosabban semmi jelentős ugrást nem láttunk PC fronton, ugyan az a látvány, de a hardverigények persze az egekben.
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
wolfman
veterán
Igen, már egy ideje csak ígérgetés megy. Kb. 2010ben elértük a mostani grafikai tudások plafonját, azóta csak a látottak mögött megbúvó motorok változnak kisebb nagyobb sikerrel (viccelek, mert most a BF1 megint odab@szott mindennek). Szóval grafika változatlan, csak szeretnének optimalizálni, ügyeskedni, de semmi lényegi változás nincs. Alapvetően most minden játéknak a Frostbite motort kéne használja, mert abban van potenciál.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
wolfman
veterán
A könnyen skálázódást legutóbb a GTAV-ben láttam, azóta sem, előtte meg csak BF 3-4-ben. Igaz nem játszottam minden játékkal, de amivel igen, ott erős könnyen skálázhatónak nevezi.
Egyszerűen szenvedés meg vértizzadás ami most megy játékprogramozás fronton.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei