Új hozzászólás Aktív témák
-
jegesib
aktív tag
válasz Busterftw #28 üzenetére
régen a fejlesztő stúdiót ugyanígy legombolta a kiadó, vagy jobban. Akkoriban azon hisztiztek, h a szemét kiadók mennyi lóvét tesznek zsebre az ő termékéből. Most h lehetősége van kvázi kiadó nélkül fejleszteni, akkor 30% a sok. Nyilván ha ingyen lenne, akkor az áramszolgáltató lenne a ludas a magas fejlesztési költségekért. Mindig lehet találni okot méltatlankodni, és ennek támogatásához igen könnyű tömegeket találni. Őszintén, ki szeret áfát vagy autópályadíjat fizetni, vagy ki szereti h a benzin ára mára köszönőviszonyban sincs az olaj világpiaci árával? De ezek már annyira közömbösek, h nincs hírértéke, köcsög apple-nek mindig van, vallásos buta sznobok vásárolják csak
-
Dr. Akula
nagyúr
válasz Busterftw #61 üzenetére
Nem a 10x a lényeg, hanem hogy az UE5 új mércét állított fel, aminek jelenleg nincs konkurrenciája. Te a mostani enginek közti különbséget látod még, az UE5 2021-ben fog érkezni. Pl. a Fortniteba. Az azért elég ismert. Nem hiszem hogy a fanokat kárpótolja 10 Unity-s gém cserébe.
-
addikt
-
Dr. Akula
nagyúr
válasz Busterftw #73 üzenetére
A jobb grafika az UE5-re vonatkozott, és mivel ez 2021-ben fog kijönni, nyilván ma még egyik se alkalmazza. Viszont versenytárs egyelőre kanyarban sincs, így arra épülő játékok se. Aki mostanában jó grafikára akar játékot építeni, annak ez van csak. Reszelgetheti a Unityt és hasonlókat, de azok akkor is csak prevgen szintűek maradnak. A vevőnek meg csak a kinézet fog számítani, nem fogja a szarabb grafikásat levenni a polcról csak azért mert a kedvenc fejlesztőcsapata csak ilyen színvonalú enginehez fér hozzá. Akkor leveszi a konkurrens játékot, amelyik hozzáfért a jobbhoz.
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
válasz Busterftw #165 üzenetére
Főleg úgy, hogy digitális termékekről beszélünk, ahol van egy előállítási költség, ami nem az eladott darabszámtól függ. Mire a fejlesztő (vagy a nagyoknál a kiadó) a store-ba feltölti és elérhetővé teszi a terméket, a költségeinek a nagy részét már realizálta, onnantól viszont az a célja, hogy a lehető legtöbb emberhez eljusson, minnél többen fizessenek. Jól látszik, hogy a Fall Guys is szépen termel most, nem hinném, hogy $100m-nak csak a közelébe is jutna a fejlesztési költség, úgyhogy vastagon megérte. Kiadhatták volna a Kótyomfitty 1.5 launcherben is, garantált, hogy nem lenne ekkora piaci penetrációja.