- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peat;)
veterán
Szó nincs itt 1440p-ről ne túlozzunk. Egyszerűen a full hd natívba menjen a még többnyire full hd tv-re és kész. Sokáig voltak konzoljaim, kisebb tv-n nem annyira zavaró pláne távolabbról nézve, de aki 50"-en nem veszi észre már a 720p-t az szerencsés alkat, mondjuk úgy. Ettől még máig ez az egyetlen xbox one játék amit igazán vártam, aztán kiderült jön pc-re, de addig irigykedtem és most is így tennék.
De vannak környezeti elemek amihez muszáj a felbontás, apró tárgyak, természet megjelenítése sorolhatnám, ezen kár vitatkozni. Azon lehetne hogy kinek melyik a fontosabb, pár effekt vagy a felbontás, én a felbontás párti vagyok ezt elismerem, pc-n is effekteket nyírbálom mert összhangban számomra sokkal szembetűnőbb a felbontás változtatás, mint pl az hogy a shadow-ból akár a low-ot lövöm be a high helyett, amivel már önmagában a legtöbb játékban tetemes a gyorsulás. De ez ízlés dolga. Én sok effektnél nem látok különbséget pl medium és high között, de a többség ezek szerint igen és ők fordítva azt nem látják ha alacsony a felbontás, elnagyoltabbak az objektumok stb.dabadab: azért lenne jó mert nem menne ilyen fajta játék. Amennyiben nem lenne probléma akkor nem kavarnának itt az átverésekkel, a sonyt még be is perelték páran, nyilván mentálisan igen problémás egyének lehettek. De attól még kezd nevetségessé válni ahogy próbálják takargatni ezeket a dolgokat. Akkor mondják ki tisztán hogy 720p konzol az xbox one és kész. De nem a tiszta lapokról híres a mostani generáció. Az x360-ra lehet több 1080p-s játék volt mint most az one-ra, ez igenis probléma, a mértéke nyilván egyénenként változó. Én tervezési hibának tartom a hardware részről.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
Mint írtam a probléma nem érint így természetesen nem ragozom itt a szót, az nyilvánvaló hogy ha a játékosoknak ez elég akkor maradnak is ezen, a következő generációban is akár ha ennyire elfogadottá válik.
Ez az én ezen játszom te meg nem dolgoktól egyébként az adott program minősége nem változik az adott eszközön, de a másik ember megítélése az én szememben igen. Írhatom azt hogy boxon játszol így nem tudod mennyire "ramaty" mert nem láttad fhd-ben, de ez elég gyerekes. Majd ha kijön a pc verzió akit érdekel ott meg tudja nézni van-e tényleges különbség, valószínű én is meg fogom lesni ezek után pedig nem szoktam. Ha áthidalták a problémát akkor szóvá fogom tenni és mindenki jól fog járni mert akkor kevésbé fontossá válik (2d-ben legalábbis) a felbontás, de erre én azért szkeptikus vagyok.
"Ez nem PC" Nem ez xbox one az x360 megjelenése után több mint 10 év elteltével. És a felbontás teljesen ugyanazon szint maradt. Én határozottan elvártam a fejlődést ezen a területen is 10 év alatt. Nem PC, konzol. Előző és mostani generáció. 10 év. Ennyi...nem kell démonokat kergetni.
[ Szerkesztve ]
-
R.Woodoo
tag
Abszolut igazat adok neked, X360 utan visszatertem pcre es szeretem az igenyes es szep jatekokat, torekszem a max beallitasokra is, de visszasirom a Project gotham 3-4-et, pedig csak 1024*600 ban futott 30 fps el, de olyan folyamatos jatek elmeny volt, hogy azota sem lattam olyat csak a Forza Horizonban. Par eve a kutyat nem erdekelte a felbontas, es sokkal tobb igenyesebb jatek volt szvsz.
-
dabadab
titán
Izé, a PS1-gyel meg a generációjával jött ez az egész szerencsétlenkedés a felbontással meg fps-sel.
Egészen addig minden konzolnál az volt a bevett szokás (kezdve a hetvenes évek elején megjelent első generációtól), hogy 50 v 60 fps-en (attól függően, hogy PAL v NTSC volt a helyi szabvány), natív felbontásban (ill. általában a nativ i-s felbontás p-s változatában) mentek a játékok, pár kivételtől eltekintve. Aztán megérkezett az ötödik konzolgeneráció a maga (rettentően ronda) 3D-s grafikájával és mindennek vége lett.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
PS2-nél meg Xboxnál is a sima SD kimenet volt a default, ugyanúgy PAL/NTSC változatban. Ezek tudtak ugyan 1080i-t is, de azt játékok nem igazán használták, mert ahhoz nagyon kevés volt a HW.
Egyébként PS2-nél már teljesen biztosan trükköztek azzal, hogy a megjelenített kép meg a kiszámolt kép felbontása nem mindig egyezett, hanem kisebb felbontásban számolták ki aztán azt skálázták át.
De a framerate-gondok azok már az első PS-nél is megvoltak, ez gyakorlatilag a 3D-s játékok kellemetlen mellékhatása, hogy nem lehet mindent úgy kiszámolni, mint 2D-ben (egyébként néha ott is elfogytak az erőforrások, akkor villogtak a sprite-ok meg történtek hasonlók)[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Peat;)
veterán
Az de sokszor tényleg csak egy apró módosítás kellene pl a fix 30 fps-hez, egy két nyüves effekt visszább vétele legtöbbször megoldaná, pc-n (még ) erre van lehetőség. Egyébként régebben engem nem zavart ha valami akadozott kicsit, ez pár éve jött elő csak, amióta azért csak évi pár játék van, valahogy minőségibbet várok el. Anno ha elindult a duke nukem akkor már kánaán volt, vagy redneck rampage
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- További aktív témák...
- Triangle Heliade Es hangfalpár
- Apple iPhone 14 128gb Midnight + Garancia
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen