Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #42 üzenetére

    Mármint az, hogy feketedoboz a hardver? Azért feketedoboz, mert nincs dokumentáció arról, hogy mit csinál, így nem tudod, hogy hol a határa. Ilyenkor két dolgot választhatsz. Ráhagyod, mert így túlzott erőforrásba kerül megcsinálni, vagyis nem foglalkozol az elmélettel, és elkezded bőszen tesztelni a gyakorlatot. Ha sok jelenetet átnézel, és kielemzel, amely alapján mondjuk nincs probléma, akkor nagy valószínűséggel nem lesz gond. De ez több hónapos munka.

    Ez nem igazán más út, csak nem hülyék, hogy valós előnyt nem biztosító esetekhez is sugárkövetést használjanak. Minek?

    Az, hogy mivel csinálod a sugárkövetést, majdnem mindegy. A RadeonRays elsődleges előnye az, hogy API-tól független, míg a Metal Raytracing azért fontos, mert az Apple piaca fontos az Ogre számára. A DXR-hez viszont DirectX 12-kel, vagy gyártóspecifikus szinten Vulkan, tehát a fő leképezőt, vagyis a DX11-et előbb normálisan le kell cserélni.

    Egy olyan hardvernek eleve nem tudsz megfelelni, aminél nem tudod, hogy miképp működik. Egyedül hónapokig tartó tesztelésre építhetsz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák