Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghoosty

    őstag

    válasz mepet #18 üzenetére

    Én magamat érdeklődő user kategóriába sorolom. Tökre örülnék neki, ha lehetőség lenne valami kézzelfogható bizonyítékot mutatni arra, hogy a hiba ki lett javítva. De egyszerűen nem jut eszembe semmi, amire azt mondanám, hogy ha ezt mutatják, akkor az azt jelenti, hogy tényleg megcsinálták. A legközelebbi az talán az, hogy lenne valami külsős auditor cég, aki megmondja, hogy tényleg megcsinálták, teszteltük. De ez csak annyit jelent, hogy innentől másnak hiszek bemondásra, nem az eredeti cégnek. Szóval ott vagyunk ahol a part szakad. Nem véletlen, hogy senki nem írt példát, hogy mégis mi lehetne ez a kézzelfogható bizonyíték.

    Az pedig, hogy valaki őszinte és nem érdekli, hogy a másik megsértődik-e az igazságon vagy sem azzal nincs komoly gond, csak valahogy ahhoz vagyunk hozzászokva, hogy mindenki finomkodik. Ráadásul általános dolgokról van szó egy független fórumon és nem konkrét ügybe/konkrét céget képviselve történik a beszélgetés.

  • Ghoosty

    őstag

    válasz bambano #24 üzenetére

    Az eredeti felvetés az volt, hogy "fogyasztó várna el bizonyítékot arra vonatkozóan, hogy javították a problémát". Ha az auditori jelentést elfogadjuk, mint bizonyíték, akkor megfelel a kritériumoknak. A támadást kielemezték, megállapítják, hogy x okozta. Szupergyorsan kijavítják, rá 2 napra jön az auditor, megnézni, hogy tényleg kijavította és kiállítja a papírt, hogy támadás után y-dik napon ez a hiba már nem áll fenn.
    Nyilván másik hiba még fennállhat és audit után is azonnal törölhetik a hibajavító patch-et, erre aztán végkép senki sem tud garanciát nyújtani.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák