- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Windows 11
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- PHP programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gargouille
őstag
Üzemeltetői oldalról nyilván ez a legkényelmesebb hozzáállás. Ami miatt szerintem helytelen (túl azon, hogy a valóság is ezt bizonyítja, lásd a cikket), hogy az ügyfélnek nincs kontroll vagy átláthatóság a szolgáltató felett. Mit értek ez alatt?
Van mondjuk egy ügyfeled, legyen ez egy cég. A cég szerződést köt veled, hogy nálad fogja tartani az adatait. Te egy havidíj ellenében vállalod ezeknek az adatoknak a biztonságos tárolását és védelmét. A rendszeredet viszont feltörik mert van benne egy biztonsági rés és ellopják az ügyfeled adatait. Az ügyfél tudomást szerez erről és számon kér, válaszokat akar, hogy miképp történhetett az, hogy a rád bízott adatai illetéktelen kezekbe kerültek és mit tettél annak érdekében, hogy ez többet ne fordulhasson elő. Ezek bármennyire nem tetszenek jogos kérdések a részéről - akkor is ha laikus a témához - mivel fizetett neked (az elvileg szakértőnek) érte, hogy ez ne történhessen meg és te pedig nem tudtad teljesíteni amit vállaltál.
Ilyenkor ugye bizalomvesztés történt, mert vagy nem értesz hozzá és ennek ellenére vállaltad, hogy vigyázol az adataira (ez esetben becsaptad az ügyfelet), vagy nem üzemeltettél elég körültekintően (ez esetben nem végezted el azt amiért fizetett). Bármelyik lehetőség áll fent, az ügyfél bizalmát csak úgy fogod tudni visszaszerezni (már ha egyáltalán...) ha képes vagy meggyőzni őt arról, hogy a továbbiakban a szakértelem és a felügyelet is megfelelő lesz. Ahhoz viszont, hogy erről meggyőzd az ügyfelet kénytelen vagy neki is valamilyen szintig rálátást biztosítani a helyzetre, ellenkező esetben nem fog tudni meggyőződni róla, hogy most már bízhat benned, és az előzmények alapján nem is fog, hiszen már egyszer eljátszottad a bizalmát (bebizonyítottad, hogy vállalásoddal szemben mégsem tudtál vigyázni az adataira), most ugyan miért higgyen neked?
Publikus (bárki által igénybe vehető) szolgáltatás esetén a fenti példában be kell helyettesíteni a "cég"-et azzal, hogy "mindenki". És máris itt a válasz, hogy a bizalom építésére miért nem jó megoldás a sunnyogás.
Másfelől pedig ha egy hibát kijavítottál a rendszerben akkor az onnantól értelemszerűen már nem kihasználható, tehát ha az mégis "célponttá teszi a többi helyszínt" akkor az azt jelenti, hogy mégsem javítottad ki mindenhol.
Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.
-
#70234880
törölt tag
Ebben benne van minden.
megint fotelrendszergazdák vetítik ki az óhajaikat a valóságra.
A szolgáltatók is hozott anyagból dolgoznak, csak úgy mint más szolgáltatók.
Ez alól kivétel az egyedi fejlesztések.
Minden a kommunikáción van.
Ha időben, észreveszik, és jelzik a ügyfelek felé. Az korrekt hozzáláss. Van rá pro-kontra példa.
Mi az ami a előfizetőre tartozik, már más kérdés, és nincs is rá sablon szöveg.
Addig a pontig hogy történt egy incidens, aminek ez, és ez volt a hatása, a hiba elhárítása megtörtént/folyamatban stb.., jelzi feléd hogy jelszó csere indokolt.
Ennyi ami az előfizetőre tartozik. Semmi más.
Ha valakinek ez kevés, akkor adott a lehetőség saját rendszer üzemletétesésre.
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5