Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Blazs120gl

    aktív tag

    válasz Cifu #5 üzenetére

    "Nagy általánosságban nincs látványos hatása. A különféle játékok CPU tesztjeiben (pár kivételtől eltekintve) éppen ezért van az, hogy a magasabb egy szálas teljesítményt nyújtó "sima" desktop i5, i7 procik bizony lenyomják a sokkal drágább, 8-10 magos HEDT procikat."

    Sokszálas render-nek nem a csúcsgépeken, hanem a közepeseken van előnye. Ott, ahol egy magon nincs meg a kellő freki, hogy etetni tudja a VGA-t. Egy szálon futó DX11-es játékokban (és AMD-ken, ahol a worker thread-ek tudtommal még Vega-n sem elérhetők, így érthető az NV DX11 előnye) mindig a legmagasabb IPC és freki lesz a nyerő. A a játékok többsége még mindig DX11, vagyis attól nem lesz magasabb az fps, hogy minden egyéb feladatra egy DX11-es játék még plusz hány magot/hw thread-et tud v. hajlandó használni.
    Ott van még a nagy magszámú HEDT-knél a mesh vs ring téma. A ma és múlt játékait nem HEDT architektúrára írták és a régieknél ebben már nem is lesz változás, akárhányszor mérjük meg. Csak a jövőben lehet váltás, HA a fejlesztők is váltanak. Ezt max mi, fogyasztók tudjuk kikényszeríteni, hogy elvárjuk a DX12 ÉS Vulkan support-ot mint alap.

Új hozzászólás Aktív témák