Új hozzászólás Aktív témák
-
bunfi
őstag
válasz Angel1981 #14 üzenetére
Amikor szoftvert terveznek, igyekeznek minél jobban felmérni azt is, hogy a leendő vásárlóbázis milyen hardverrel rendelkezik. Ennek az eredménye komoly hatással van a készülő szoftverre is, főképp a játékoknál igaz ez. Tehát alapvetően egy spirálba került a dolog, remélhetőleg hamarosan kiszakadunk ebből a spirálból.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
martin66
senior tag
válasz Angel1981 #14 üzenetére
"a processzormagok növekedését nem fogta vissza az Intel, csak "reagált" a piaci "igényekre" - nevezetesen hogy vagy egy évtizedig nem sok olyan program született arányaiban, ami 4 magnál többet hatékonyan kihasználna "
- Hát nem tudom, eddig a piac nem így viselkedett. Először nem a tartalom gyártók csinálják meg, hogy 8 magra optimalizálnak, amikor csak 4 mag az átlag hanem fordítva, mint pl a TV tartalom ipar. Először megjelentek a HD TV-k nem fordítva, hogy a nem HD TV-kre jelent meg a HD tartalom. Ott tartunk, hogy manapság fillérekért 4K TV dobnak és örülünk, ha TV adás HD-ba nem hogy 4k-ba megy. Először a hardver húz el és csak utána kullog a tartalom a jobb hardverek nyomása miatt (a két példára a 8 mag / 16 szál és 4K manapság már mindegyik megfizethető kategóriában van).