Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CzGöbe

    tag

    válasz MasterDeeJay #3 üzenetére

    Szvsz attól, hogy opcionálisan választható párhuzamosítható többletterhelést tesznek a játékba, mint több NPC és realisztikusabb fizika, attól még a videomotor továbbra is a 4/6/8 gyors magot kér a kielégítő játékélményért. (Arról ne beszéljünk, hogy többszálon jól párhuzamosítható feladatok esetében a 2*12 mag helyett ugyanaz az eredmény 1*12 mag esetén is, ha a magok 2x olyan gyorsak, lásd: 2x E5-2669v3 vs R9 5900x vagy hogy a 8 magos 3700x helyett is jobb játékra a 6 magos 5600x) Szóval szerintem nem pont az történik, aminek te örülhetnél.
    Én ezt nem úgy hívnám, hogy meghálálja a játék a több magot, hanem a szépen kitalált temékskála szétválasztás eredményeképpen a leggyorsabb egyszálú teljestményt nyújtó, "best gamer CPU"-k 15%-os kihasználtsága mellé beteszünk még 1-2 teljesen felesleges CPU intenzív feladatot, (ingyen, hiszen csak 5 sor kód hozzáadásába kerül) amivel ugyan 50-100%-ra tud ugrani a kihasználtság, de az egyszálú teljesítmény is romolik a többletterhelés és meleg hatására :))

    #Amíg a föld kerek, mindig lesznek rockerek, de mivel a föld ovális, éljenek a techno partyk tovább is!

  • Strezi

    őstag

    válasz MasterDeeJay #3 üzenetére

    Tulzott elvárásaid ne legyenek, a platformod eléggé rosz alap game-engine nek.
    Sajnos a processzorok közötti kommunikáció miatt jelentős teljesítmény benne marad. Lásd, idei Ryzen is mekkorát lépett a belső 4 - 8 mag összevonással.

    Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

Új hozzászólás Aktív témák