Új hozzászólás Aktív témák
-
Illumination
csendes tag
Ugyan már! Ti komolyan azt hiszitek, hogy a terméktámogatás miatt bukik még most is? Vagy mert nincs eléggé jelen az európai piacon? Kis hazánkat nézve pontosan ugyanaz a kép mint Amerikában. Amíg az iPhone státusszimbólum, ki lehet dobni bármilyen jó konstrukciót, iPhone-t fognak kérni karácsonyra a fiatalok. Azért legsűrűbben szerintem a 14-28 éves korosztály cserélgeti a telefonjait, már pedig ugyanennek a korosztálynak sajnos nagy hányada nem a tudás szerint ítéli meg leendő telefonját, hanem hogy mennyire menő (vagy mennyire hiszi annak). Márpedig ha másban nem is annyira, de ebben jó az iPhone, és ezért tudja felmarkolni a vásárlókat a többi márka elől. Ezen kellene változtatni, a marketingen, és az általános megítélésén.
Akiket érdekel a valódi képesség, frissítés, egy nagyon szűk mag, nem ezen bukik az üzlet... -
Illumination
csendes tag
Erre megint csak az tudom mondani, hogy ha az Iphone-okoat eltudják vinni 40ezres kezdővel, szolgáltatótól, akkor nincs az a túlárazott készülék (amit ha sikerülne menőnek tálalni) ne vinnének el. A Samsung kétségtelenül jó csinálja, hogy agresszíven teleszórja készülékével a piacot, nagyjából lefedve minden szegmenst. De a Motorola láthatóan nem a mennyiségre megy, hanem a minőségre. Sajnos ez kevésbé kifizetődő.
-
Illumination
csendes tag
Én továbbra sem hiszem, hogy ha felmérést végezne valaki, az emberek zöme megtudná mondani, hogy akárcsak a saját frissen vett készüléke fog-e kapni terméktámogatást. Ha beállsz a T shopja elé mondjuk, és a friss tulajdonosokat megkérdezed, hát, én 10/2-3-ra saccolok.