Új hozzászólás Aktív témák

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz gianni85 #95 üzenetére

    Megint attól függ, hogy milyen játékról van szó.

    Eleve single-ben agresszívabb az aim (valószínűleg valami ilyen gamet láthatott pilóta), főleg egy uncharted 4-ben mondjuk ahol tűzharc esetén bebújsz fedezékbe, kinézel célzol lősz és már lő is (persze ez engem rohadtul irritált, mert sokszor olyan jelentéktelen helyekre húzta a célkeresztet, hogy inkább hátrány volt, mint előny, arról nem is beszélve, hogy ha fedezék mögött volt még akkor is agresszívan a fedezék mögött megbújó ellenre húzta a célkeresztet és hiába láttál tiszta ellenséget, és akartál rácélozni, akkor is odavitt).

    Multiban azért előbb kiszednek, minthogy te az aim segítségével az ellent lelődd.

    Egy GTA 5-ben is hiába volt aim, ha közben a két analógot összehangolva(havernak még ez is nehéz volt, hogy egyenesen menjen, vagy megtanuljon a két analóggal smooth menni akárhova) kellett menni, és eleve nagyobb figyelmet koncentrációt igényelt már csak a járás is.

    Tomb Raider szintén nem sokat segített, de ott meg az íjjal való célzás is kész rém álom volt.

    A DOOM-ról nem is beszélve, hogyha egy kicsit nehezebb fokozaton próbáltad tolni, egyszerűen nem érted utol az ellent a célkereszttel konzolon, ha meg nagyobb érzékenységet állítottál, akkor simán túlhúztad. Totál retardált.

    Titanfall2 multiról nem is beszélve, ahol még a falon is futkosnak az emberek.

    Én sem szeretem a kontrollert, de sajnos ez van.

    Idő hiányában pedig főleg nehéz tanulni vele, mert sok gyakorlást igényel, ami egy kicsit türelmetlenebb embernek megöli az egész játék élményét. Mert minek xopassa magát, mikor szórakozni akar leülni és nem pedig csecsemőnek érezve magát egy K5 pályán... (tudom tudom takarodjon vissza PC-re .. igen ám, de ott megunta a drága fejlesztést, a folyton kompatibilitási problémát, csalókat a multiban - akkor nincs más lehetősége)

Új hozzászólás Aktív témák