Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gordonfreemN #9 üzenetére

    A konzolokba speckó hardver kerül általában. Egyedül a PS3-ba került olyan rendszer/GPU, ami megegyezett a PC-ssel, de az szükségmegoldás volt, és nem is sült el jól. Ha exkluzív a játék, akkor lehet alkotni, de amúgy legyengíti a rendszer a Cell-t. Persze kellett gyorsan egy kész termék.
    Nem törekednek a PC-s gaming kivégzésére, de alapvető elvárás az új konzolokkal szemben, hogy a CPU és a GPU ugyanabba a memóriába dolgozzon. Az Xbox 360 ilyen, és imádják a fejlesztők. Ezt az irányt tartani fogják, és ez nem fekszik a PC-nek, ahol van egy rendszermemória, és a dGPU-nak van egy speciális disjoint memóriája, amit a driverrel el kell maszkolni, szóval ettől a szopástól akarnak szabadulni a fejlesztők. Az sem lenne rossz, ha a CPU és a GPU közötti kommunikáció is jóval kevesebb késleltetést eredményezne. Ezt Meteorhead tök jól leírta itt: [link]

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák