Új hozzászólás Aktív témák
-
daninet
veterán
egyszer akartam bejelenteni egy magyar céget spammelésért, kitöltöttem az istentelen hosszú adatlapot, és a végén be kellett volna jelentkeznem még ügyfélkapuval is, na olyanom nincs. Hagytam a francba
Kicsit körülményesnek érzem a dolgot.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
Meridian
senior tag
Nagyobb szolgáltatónál dolgozom. A mailszerver rendszergazdája ragaszkodott a double opt-in rendszerhez a hírlevelek küldésénél, hát ne tudd meg micsoda acsarkodás ment a spamelők részéről... merthogy mind fennakadt a csapda e-mailcímeken, és utána kapták mindenestűl (szerverestűl, olykor IP tartományostúl) a blokkolást. Na meg ment az értetlenkedés az ügyfelek részéről is, hogy nem kapnak meg leveleket bizonyos címekről (valójában spammernek minősült küldő szerverektől).
Most, amikor ez a rendszergazda elhagyta a céget, a másik meg kényelmi okokból ha valaki kéri, akkor simán lekerülhet a blokkolási listáról, most meg arra megy a panasz, hogy "rengeteg" a spam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...