Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Broáf. A motorom karbis, tizenéves sportmotor. Analóg mutatós műszerfal. Mégis, a legtöbb gondom az elektromos rendszerrel volt, két nyavalyás kontakt-hiba, az egyiknél trélerrel kellett az ország túlfeléről hazavinni és otthon a fél motort szétbontani. Ismerőseimtől is a legtöbb panaszt az autók elektromos rendszere kapcsán hallok.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Már bocsánat, hogy belevau, de te sem hoztál számokat, csak tettél egy kijelentést. Aminek a hátterében jó eséllyel más áll -- az, hogy akkoriban itt még több keleti csoda futott, elmaradott technológiával, silány anyagminőséggel, s amiket az itteni alacsony fizetések miatt sokan s.k. vagy a szomszédjózsival szereltek, utángyártott (fullgáz) alkatrészekkel. Így nem is csoda a sok meghibásodás. Az akkori nyugati autók statisztikáival kéne összehasonlítani.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/