Aktív témák

  • qanic

    tag

    Kikapcsoltam a blokkolást és megnéztem hogyan néznek ki azok a "nem zavaró reklámok". Sajnos engem zavarnak, viszont ha lenne dupla ennyi cikk, X-szel jelölve az alján, hogy hirdetés, azzal nem lenne gondom, legfeljebb nem olvasnám el, mint ahogyan most sem olvasok el mindent. Szerintem nem azzal a fogyasztóval van a baj, akinek nem tetszik egy reklám, hanem azzal, aki nem tud olyan reklám terméket előállítani, ami érdekli az embert. Egyszerűbben: Super bowl szünet szintű reklámot még önszorgalomból is megnézek a youtube-on, de kenjünk mustárt és paradicsomot a gyerek nadrágjára... típusút nem vagyok hajlandó elviselni, így azt kell mondjam, hogy nektek és a hirdetőknek kell megoldani a problémát és nem a fogyasztónak...

    Marco Pantani - Momenti Di Gloria

Aktív témák