Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    válasz hcl #166 üzenetére

    "Support alatt a céges supportot értettem."

    Én meg support alatt bármit, ami megfelelő információt ad szükség esetén, és az se baj, ha ingyen.

    Hiába csűrjük-csavarjuk, mind ingyenes, mind fizetős support fronton sokkal hamarabb futsz bele olyan szakemberbe, aki Windows-t ismeri mélységében, mint olyat, aki a Linuxot. Ergó, ha végfelhasználóként a netet kutatod, hamarabb találsz megoldást a problémádra, legyen az akár egyszerű, akár összetett. Ha pedig helyben van szükség szakira, még inkább igaz ez az állítás. Csak ennyit ismerj el, és én befejeztem, részemről a topik zárható.

    (Arról pedig már tényleg ne beszéljünk, hogy W10/W8/W7 alapvető működésében jórészt azonos, tehát mondhatjuk, ha az egyikben kitanulta az alapokat valaki, a amásikkal is boldogulni fog. Ergó, alapból kevesebb támogatásra szorul, mintha Linuxon belül próbálna meg valamit kihámozni. Nem sok "mindennapi" tapasztalatom van linuxszal (bár végig csináltam egy LPIC1/LPIC2 képzést, csak kíváncsiságból), plusz minden évben megnézek egy-két nagyobb disztrót virutál környezteben, de számomra még a Debian sem annyira konzekvens és egységes, mint mondjuk a WS2008-tól felfelé bármi. Ugyanezt érzem asztali fronton is; a W8 blamától eltekintve szerintem elmondható, hogy aki egy Windows-t ismer, ismeri az összeset. Ez a linuxra azért nagyon nem igaz, gondoljunk csak a parancsok paramétereinek eltérésére, akár ugyanazon disztrón belül is.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák