Új hozzászólás Aktív témák

  • Kutykurutty7

    aktív tag

    válasz GhanBuri Ghan #114 üzenetére

    Ha a hardvert nézzük, nagyon jó ár/érték arány jellemzi a Meizu-kat, de ezt már többen is írtuk korábban.

    A "Cserébe a support lassú - hát, ha heti frissítések lesznek, akkor a telefon is drágább lesz, nincs ingyenebéd." mondatodon jót nevettem. :) Nem lassú a support, hanem konkrétan nincs náluk ilyen...

    Nálam legalább 20 kisebb-nagyobb hiba van a 7-es Flyme-ben, amelyeket valószínűleg sosem fognak javítani. Ha tudnék kínaiul, akkor valószínűleg többre mennék, de nem tudok. Orosz Meizu-Flyme anyaggal van még tele az Internet, de az sem áll közel a szívemhez... próbáltam finoman fogalmazni! Emberi nyelven nem fogsz semmi kézzelfoghatót találni, ha szoftveres problémád akadna. Az angol nyelvű fórumjuk azzal vannak tele, hogy a felhasználók szidják őket a 0 szupportért és rengetegen írják, hogy a szoftver miatt az aktuális az utolsó Meizu telefonjuk. Valószínűleg nekem is a mostani az utolsó Meizum, pedig van pár tulajdonsága, amit nagyon szeretek.

    Egy vicces, de jellemző eset:
    Rá szoktam nézni a Global Flyme Facebook oldalára. Kb. másfél hónapja kaptam egy üzenetet angolul, hogy 'fontos vagyok nekik' és ha bármi kérdésem lenne, nyugodtan tegyem fel. Én 'nyugodtan' megkérdeztem, hogy ki tudna a Global Flyme 7-es szoftveres problémáimban segíteni, mert a fórumokon nem találok megoldást? Jött is egy automatikus válasz, hogy rövidesen jelentkeznek... másfél hónapja semmi egyéb reakció! :N Egyébként azóta nem frissíül az adott Facebook-os oldal (amire nem volt példa korábban), úgyhogy az sincs kizárva, hogy minden Flyme-s alkalmazott azon dolgozik a munkaidejének 100%-ában, hogy kitalálják mit válaszoljanak az én kérdésemre! :D

    Életem a száguldás! - Szólt a csiga és bedőlt a kanyarban.

Új hozzászólás Aktív témák