Hirdetés

2018. szeptember 21., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#26) Syl


Syl
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog (1)

Oly szuperül sikerült az átállás, hogy se mobilon, se desktopon nem lehet bejelentkezni a netbankba, még most sem... :(((

Words cannot express how much i don't care

(#28) Taybore


Taybore
(senior tag)

Olyan jó, hogy ezt a több napos leállást pont fizetéskor kellett csinálni. Nem értek volna rá hónap közepén? :F

[ Samsung Galaxy S8 + Gear S3 ][ Waze.hu ]

(#29) kakuk.tamas válasza Syl (#26) üzenetére


kakuk.tamas
(őstag)

Egyedi hiba, nálam megy.

Ha tőlem vásárolnál, olvasd el: https://tinyurl.hu/PKrH/ ~ Zalaegerszeg ~ Huawei P20 Lite Blue ~ Huawei Watch 2 eSIM ~ Xbox One S 1TB ~ MS Xbox One Patrol Tech ~ LG 43UJ63 ~

(#30) zoleek válasza kakuk.tamas (#29) üzenetére


zoleek
(tag)

Nekünk sem a belépéssel van a baj, az OK.
Viszont: Reggel ellőttük a fizukat, le is vonta, azóta sem kapta meg egy melós sem... :W
Nem hiszem, hogy nem lehetett volna rendesen letesztelni... :((

Ha nem vagy képes egy értelmezhető privátot összehozni, (köszön-->nevezd meg a tárgyat-->kérdés róla-->elköszön) könnyítsük meg egymás dolgát! Kérlek inkább NE is írj nekem.

(#31) Syl válasza kakuk.tamas (#29) üzenetére


Syl
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog (1)

Egyedi hiba, aha. Családban két MKB számla van, egyikhez sem lehet hozzáférni. Ez szerintem nem egyedi hiba, hanem 100%-ban sz*r!
Nem baj. Majd a család ezen tagjai levonják a konzekvenciákat és választanak másik bankot.
Mert az, hogy mindenhol azt kommunikálja az MKB, hogy megy a rendszer, de valahogy a napokkal ezelőtt átutalt pénzek sem akarnak beérkezni az mkb számlákra... Na az szerintem tömény megtévesztés! Sőt! :(((

[ Szerkesztve ]

Words cannot express how much i don't care

(#32) Mirman


Mirman
(őstag)

Mi történt itt hogy 25 hozzászólást törölni kellett ?

[ Szerkesztve ]

(#33) dajkopali válasza Mirman (#32) üzenetére


dajkopali
(HÁZIGAZDA)

offtopic volt, személyeskedésbe fulladva

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#34) Syl válasza Syl (#31) üzenetére


Syl
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog (1)

Nos, most már beenged a netbank, csak éppen hülyeséget mutat. A péntek délutáni állapotot mutatja, a kedden befutott utalásnak meg se híre se hamva (pedig kedden jött az sms)... :W Igazi sikersztori ez a digitális átállás...

Words cannot express how much i don't care

(#35) Tutu7030 válasza Syl (#34) üzenetére


Tutu7030
(PH! kedvence)

Én ~1 éve otthagytam őket, amikor kiderült, hogy a pénztáros az mkb-ba is bevásárolta magát.

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29)

(#36) btprg válasza Tutu7030 (#35) üzenetére


btprg
(kvázi-tag)

Nem jártál vele rosszul. Egyik üzletfelünktől zármazik az infó, aki az MKB-nál van, hogy az átállás ideje alatt semmilyen banki műveletet nem tudtak csinálni (nem csak az internetbankon nem). Hogy fordulhat elő 2018-ban, hogy egy bank minden szolgáltatása napokig nem elérhető? Biztos az OTP-nél is csináltak már szoftveres átállást, ilyenről mégse hallottam.

TYAN TAHOE-II (2x Pentium II 266MHz) - ELSA S3 Vision864 - Provideo Voodoo2 SLI - Sound Blaster 16 - Windows NT 4.0 & Windows 95

(#37) Lacccca87 válasza btprg (#36) üzenetére


Lacccca87
(őstag)

Úgy fordulhat elő hogy nem egy bizonyos rendszert cseréltek hanem a teljes számlavezető rendszert és még pár másik háttér rendszert meg vele együtt a kiszolgáló infrastruktúrát + új mobil sign rendszer bevezetése és digitális iratkezelés.
Egyébként a bankkártyás műveletek mentek.
Abban én is egyetértek hogy nem az átlagos fizetési időszakba kellett volna ezt megtenni.

Első két nap kicsit káosz, de szerintem elég jól sikerült kezelniük a helyzetet, és rengeteg előre nem látott hibát javítottak.

[ Szerkesztve ]

(#38) Khaosz55 válasza Lacccca87 (#37) üzenetére


Khaosz55
(őstag)

Nekem azóta sem megy. A netbankkát belép de a cégem és EV adatait nem tölti be, mobil alkalmazás sem.

Papír megbízással utaltam az emberek munkabérét a felének megjött a többieknek nem. Lenne csomó számlám amit utalni kell + járulékokat. 2X írtam nekik valami infót adjanak és bankba is voltam. Semmi válasz...

Szerencsére lehozták, hogy sikeres volt az átállás közleménybe...

Szóval ez egész számomra ugyan az mint a nevem.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.