- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ASUS routerek
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
Új hozzászólás Aktív témák
-
Benőke
őstag
Nem is tudom mióta vagyok Telenoros. Soha semmi problémám nem volt. Megszakadt hívásaim sem voltak. Telenoros Mobilnetet meg nem használok, nem tudok nyiltakozni. T -s céges telefonom van. A mobilnet eszeveszett sebességét nem élvezem rajta. Szerintem soha nem érte el a minimumot amit megadtak. De mivel csak emilre kell ezért nem is érdekel.
A Tisztelt system ügyfélszolgálata olyan szinten sz@r a nyilvántartásukkal egyetemben, hogy oda ingyen sem biztos hogy mennék. Minden hülyeségért be kell menni a T pontban és ott kell ácsorogni órákat. Telenornál felmászok a weboldalra és néhány perc alatt pik pakk megoldom.
Eszem ágában nincs váltani. Az állandóan emlegetett minőségi problémával az elmult 10 év alatt sosem találkoztam a Telenornál. Most sem érzek minőségi változást. Csak látom hogy az emberek vándorolnak más szolgáltatóhoz.