Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Teljesen igazad van, hogy nem jó irányba állította a csúszkákat.
A folyamatos cpu limit még nem okozna ilyen beszakadásokat, ugyan limitálná az FPS-t, de nem pillanatokra esne be a számláló. Szerintem itt már platform limitbe ütközik a játék: túl sok szállal kell párhuzamosan dolgozni, ehhez kevés a cache, és vagy lassú a rendszer memória. Nem ér időben oda az adat a magokhoz.Nekem volt tuningolt 3570K-m, lehetett érezni mikor 100%-ra terhelődött valamelyik mag, isten órajele nem volt elég neki. Az az egyetlen gyógyír, ha nem teszünk túl rövid render időre képes VGA-t mellé, akkor szépen megy.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Bittorrent topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fűnyíró topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple notebookok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iPhone topik
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések