Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Örni #14 üzenetére

    Csak annyira ezeréves szenzor, mint ami az A6400-ban is van. Az A6100 egy kissé lebutított A6400, ami nem kapott időjárásálló szigetelést, az A6000-ből jön az EVF és nincsenek Log profilok videóhoz. Egyébként ugyanazt az AF rendszert kapta meg ami az A6400-ban és az A6600-ban is van, Real Time Eye AF-el együtt (videó alatt ez a funkció csak az A6600-ban megy).

    A fokozott rolling shutter meg sajnos minden Sonyra jellemző. Btw én nem látok még rendes teszteket a videó minőségről sem az A6100, sem pedig az X-A7 vonatkozásában. Utóbbi esetén van bennem nem kevés szkepticizmus, mert a Fuji amilyen csodát művel a magasabbra pozícionált X-Trans modellekkel, annyira volt szar eddig az összes Bayer szenzoros gépük videóra.

    Továbbá:

    A Sony esetén ismert, hogy milyen bitrátákat tud az A6100, míg az X-A7 adatlapján ezek nincsenek feltüntetve, ha a slow-motiont nézem a Sony tud 1080p / 120 fps-t 100 Mbps mellett, míg a Fuji megáll 60 fps-nél és ismeretlen bitrátánál. Egyelőre várjuk meg a teszteket, hogy véleményt lehessen mondani, de én a magam részéről ha ebben az árkategóriában nézelődnék új gép után, akkor sokkal előrébb lenne az A6100 a listámon, mint az X-A7.

    A fizikai kezelőszervek, EVF (még ha öreg is), meg a jobb slow-mo videó engem inkább arra vinne.

    Nem beszélve arról, hogy a G80-asomon is utálom az oldalra kicsomagolós kijelzőt. Még a Sony megoldásával is jobban kibékülnék, de a legérthetetlenebb dolog a számomra, hogy a Fuji már megcsinálta a világ legjobb kijelző döntő-szembefordító mechanizmusát az X-T100-ban és nem értem ezt most miért ilyen hagyományosra csinálták. Remélem nem azért, mert ez egyszeri alkalom volt, nekem PONT ILYEN kijelző mechanizmus kell, csak szegény X-T100 egy elég béna kacsa lett. A másik ismert váz ami valami hasonlót kísérelt meg az a Panasonic S1H, de az meg bitang drága.

Új hozzászólás Aktív témák