Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mirage

    tag

    válasz Telda #6 üzenetére

    A datacenter split után a Zodiark/Light-on kötöttem ki valahogy :B
    És mivel itt lett házam nem is fogok elmozdulni többet a szeróról :U

    In-game se találkoztam még magyarral, úgyhogy ha errefele vagy egy friend list meghívót elfogadok :R

    [ Szerkesztve ]

  • Mirage

    tag

    válasz Telda #8 üzenetére

    Hát ja... bár a wow külön állatfaj, itt azért lassan 6 év alatt még nem találkoztam konkrét toxicitással, bár a sok germánnal és franciával néha trükkös azért kommunikálni... :DDD
    Azért fura hogy itthon nem lett felkapottabb a játék, de ahogy utaltál rá lehet nem is baj ;)

    Most épp fc nélkül vagyok mondjuk, úgyhogy akár rájuk is nézhetnék, ártani nem árthat. Bár a legtöbb igencsak kiüresedik ilyenkor a kiegre várakozás alatt.

  • Mirage

    tag

    válasz Telda #10 üzenetére

    Olyan kevésszer fordul elő a wipe ebben a játékban savagen kívül, hogy nem szoktak kiakadni rajta amúgy az emberek, ha mégis akkor csöndben kilépnek, megesik az olyan :DD

    De ha van is wipe az annyiból jó hogy ténylegesen lehet segíteni a másiknak elmagyarázni, ami azért szórakoztató a maga módján főleg hogy azért a többség ténylegesen hallgat is a tanácsra.

    Személy szerint amúgy én nem bánnám hogy ha a normál content nehézsége is egy picit nagyobb lenne, nem mintha valaha is különösen nehéz lett volna bármi savage és esetleg extrémen kívül, csak az utóbbi két kieg alatt azt éreztem hogy egyre könnyebb minden de ez úgysem fog változni sokat elvégre a casual jelleg miatt szeretik a legtöbben a játékot.
    Talán a nierek voltak most az egyetlenek amik kicsit összetettebbek voltak, de ennek hála a gameplay szórakoztatóbb is lett szerintem, mégha meg is hal az ember néha.
    Előtte az ivalice-t le lehetett úgy játszani hogy csak nagyon ritkán pillantottál fel a netflixről közben :DDD

  • Mirage

    tag

    válasz Telda #12 üzenetére

    Jaj hát igen, amikor kötelező lett a Crystal Tower akkor a Phlegethon féle Ancient Flare wipeolt minden groupot. Mostanában nem jellemző már hála az égnek :DD
    Én azért szivesebben látnék több mechanikát, nem kifejezetten ilyen insta wipeot, hanem olyasmit amit a fight közben kell csinálni... ugye oké hogy egy tánchoz szoktak hasonlítani egy-egy harcot, de akkor legyen benne kicsit több lépés is ;)
    Például a Construct 7 harcot, ami sokakat kiakasztott a matekkal, imádtam pont ezért mert volt benne egy relatív random faktor ami azért 1-1 pillanatra elgondolkodtatott, és abszolút nem volt nehéz a matek része, de amikor benne vagy a transzba és a harcra koncentrálsz egy ilyen jellegű hirtelen kizökkentés elég hatásos és meglepő tud lenni. :Y

    Szóval én azért várok (remélek) egy ilyen jellegű kreatívabb boss dizájnt az új kiegtől. Gyakorlatilag a látvány, dizájn az szerintem már ki van maxolva, csak ezen a téren érzek hiányt.

  • Mirage

    tag

    válasz Telda #14 üzenetére

    Nem még sajna, időhiány miatt nem igazán haladtam még sokat bozjában :((( De láttam róla videót és jó kis fightnak tűnik, úgyhogy mindenképp eljutok majd egyszer odáig :K (Belegondolva épp ilyen okból az eureka-t is elég megkésve csináltam... ).
    Igen amúgy, ezek is jó példák a kreatív harcokra... én csak azt remélem hogy a sima dungeonöket is feltudják majd így dobni.
    A nier nekem kicsit vegyes, gameplay terén 10/10 élmény, de ahogy elmesélték a sztorit, főleg úgy hogy yoko is elméletileg benne volt a munkálatban... ahhoz képest nem lett olyan jó (szerintem), pedig amúgy nagy fanja vagyok a munkásságának.

    Az Alexander örökké a kedvencem marad mert az volt az első adag savage amit akkor csináltuk folyamatosan ahogy kijöttek, és így szép emlékek maradtak meg vele kapcsolatban (Ugyanez igazi az akkori extremekre is).
    Plusz a gear nagyrésze mai napig a kedvenceim közé tartozik ami a kinézetet illeti :DDD

Új hozzászólás Aktív témák