Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #38 üzenetére
Ez egy compute shader kód. Mindenen megy elméletben, amely shader modell 5.0-t támogat. Esetleg meghajtófrissítésre lehet szükség. Az AMD az újabb VGA-kra validálja, de ahogy a cikk is írja, ez nem zárja ki a régi, legalább shader modell 5.0-t támogató hardvereket.
#39 kikikirly : Ehhez nem kell külön driver, mint a DLSS-hez. Az FSR csak shader modell 5.0-t támogató fordítót kér csak.
#36 somfalvi : A támogatott játékokban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jelent, mert az élek rekonstrukcióját a zajt eredményező post-process effektek nagyon megnehezítik. Ezzel úgy lehetne mit kezdeni, ha a játékokat UWP-re írnák, mert ott több leképezőréteg is kezelhető, és ilyen formában az egyes rétegekre ráhúzható általánosan egy felskálázás, majd a többi réteg azzal a munkát később folytatná. De a játékokat nem erre a platformra tervezik, így az előnyei sem használhatók ki.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz laposonly11 #181 üzenetére
Az Unreal Engine 5 azért kér most olyan erős gépet, mert PC-n nincs jelen az a rendszer, ami gyorsítja az adatfeldolgozást. A PS5-nek és az XSS/XSX-nek konkrétan célhardvere van erre a feladatra. Ergo nem kell 8-10 processzormagot és 20 GB memóriát terhelnie, mert egy erre tervezett hardver on-the-fly megoldja. PC-n a sok maggal és a sok memóriaigénnyel ennek a hardvernek a hiányát fizeted jelenleg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz laposonly11 #186 üzenetére
Képesek rá a konzolok. Viszont a DICE azt kiveszi az új Battlefieldből is. Nem működött elég jól, illetve a dizájn szempontjából is el van baszva, mert kamurobbanásokat tükröz vissza. Helyette készül egy új verzió, ami egyfajta hibrid megvalósítás. Mivel az eredeti effektet nem viszik tovább, így felesleges konzolra portolni, egyszerűbb visszaportolni a Battlefield 2042 effektjét.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ülésezik a hardveregylet
- További aktív témák...