Új hozzászólás Aktív témák

  • v.tom

    őstag

    Volt már erre precedens magyar boltban is, bár akkor nem voltak ennyire nagy számok.
    Lehet, hogy vannak is, akik tudják az esetet. Az egyik boltban kb 2500 ft-ért lehetett online megvásárolni egy, agyébként 20k feletti árú tápot. Persze mindenki lecsapott rá. A bolt annyival lerendezte, hogy email-ben közölte: Az ár hibás volt, a megrendelés érvénytelen, bocsi. Szerintem is eléggé ciki az ilyen dolog. Tény, hogy elég jókora kárt lehet ezzel tenni a boltnak, ami nekem nem szándékom, de ha egyszer egy megrendelek valamit, amiről árral ellátott visszaigazolás is érkezik, szerintem már szerződésben állunk a vásárlás tényéről, és és szerződést módosítani még mindig nem igazán nyerő dolog, főleg nem egyoldalúan. Persze ez csak egy vélemény.

Új hozzászólás Aktív témák