Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Janus27 #8 üzenetére

    Azt is lehet olvasni, hogy a Föld lapos, a gyíkemberek köztünk járnak, a nácik elmenekültek a Hold sötét oldalára, stb. Mindezek lényegtelenek, amíg valaki be nem jelenti a hibát, mert addig nem is kezdik meg a kivizsgálást. Ezért írtam, hogy jelentsd be.

    Szerk.: A community.amd.com egy user-to-user forum. Nem elég oda írni róla, mert az nem számít hivatalosnak. A kisujjukat sem mozdítják, amíg a driveren keresztül be nem jelented a hibát.
    Ez is lényeges, hogy többen jelentsétek. A support ticketek kategorizálva vannak. Egy moderációs csapat kötegeli a bejelentéseket, és hasonló hibajelenségeket egy kötegbe raknak. Minél több bejelentés tartozik egy köteghez, annál nagyobb fókuszt kap. Tehát effektíve, ha mondjuk egyvalaki jelent egy hibát, akkor az a lista végén lesz, mert úgy értelmezi az AMD, hogy összesen egy embert érint, és az nem annyira fontos, mint amelyik kötegben mondjuk egymillió ticket van. Ezért nem elég hátradőlni akkor, ha valaki már írta a fórumon, hogy jelentette, mert állandóan lesz a hiba előtt egy olyan köteg, amely egynél több embert érint.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák