Új hozzászólás Aktív témák
-
fehér_ember
addikt
Hát felskálázásra szükség lesz az biztos. Számomra pl. ügyfélként totál kiakasztó hogy már egy "belépés" is szinte perceket vesz igénybe amikor pl. be kell fizetnem a számlát. Persze utána sem érnek véget megpróbáltatások, mert még többször előjön a percekig "homokórázás" (esetleg utána hibára futás is).
Remélem majd most jobban átérzik ezeket a dolgokat
(A UPC-nél meg pl. a számla elrejtés a zsenialitásuk; meg az, hogy befizetek 10.-én de azért 4 nap múlva újra küldik a számla elkészült/érkezett levelet, mert náluk a kártyás befizetés/vásárlás jóváíródásához kell vagy ~10 nap )
Szóval én totál ki vagyok akadva (valahol a sötét középkorban érzem magam) ha ezeknek a "piacvezető" cégeknek a honlapját kell használnom.[ Szerkesztve ]
-
fehér_ember
addikt
Csak arra akartam kijukadni hogy ha az ügyfeleknek szánt rendszerük ennyire jól működik; akkor esélyes hogy a belsőt se leányálom használni.
Gondoltam most ez így hatványozottabban elő fog jönni; persze lehet igazad van és a külső eléréstől nem lesz mégproblémásabb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED