Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dévacsen

    senior tag

    válasz t72killer #1 üzenetére

    Online ha megint elindítod,normális esetben már a számbeíráskor jelzi hogy szükség van e adategyeztetésre,nálad ki kellene hogy írja majd,hogy nem kell egyeztetni,nálam így volt,igaz hogy más cég,de gondolom máshol is így van,érzékelni kell neki,pár perc..

    [ Szerkesztve ]

    ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

  • Dévacsen

    senior tag

    válasz bambano #3 üzenetére

    Vodás kártyáim vannak,nagyon nehezen indult nekik be az online felület,és utána is volt sokaknak gondja,nekem jól ment,azonnal, anyum kártyája ami még egy havertól volt,azt is a nevemre engedte venni,pár perc volt.Rá pár napra,gondoltam mégegyszer ránézek,biztos ami biztos,és mind a 2 számnál azonnal írta hogy nem kell adatotegyeztetni. :)

    ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

  • Dévacsen

    senior tag

    válasz Fitzgerald #48 üzenetére

    Hát igen, érdekes dolog ez,mobil szám,név,cím,személyi igazolvány szám,minden meg van nekik,részedről,csak egy papír szerződés meg egy aláírás hiányzik részedről húgod kártyájával kapcsolatban,nekem is így van,hogy ezt ők hogy oldják meg maguk között nem tudom.Gondolom felülírja a régi tulajt a mostani bejelentés,gyors ügyintézés :) ,gépen meglesz nekik,de hogy lepapírozzák e,nem tudom,de nem hiszem,nagyon nagy meló lenne.De még az is lehet hogy rájuk szólnak,mert már pedzegették,hogy milyen módszer ez.

    ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

  • Dévacsen

    senior tag

    válasz Fitzgerald #55 üzenetére

    Igen,anyum használja,egy havertól vettem telóval együtt sok sok éve,azt sem tudom már merre jár,így el sem tudtam volna érni,megadtam saját adataimat,és elfogadta,nem zavarta semmi a rendszert,pedig már az én személyi igazolványom is frissült azóta,pl:ezt a telefonos adategyeztetéskor már a srác nem fogadta el,az ügyintéző,szólt hogy ez nem jó így menjek be az irodába,pc-n meg ment minden,de mint írtam szóvá tették már,lehet lesz belőle valami nekik,nem tudom.

    ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

  • Dévacsen

    senior tag

    Az adategyeztetési határidőt, június 30-át követően is visszaadhatják a szolgáltatók a feltöltőkártyás előfizetésekhez tartozó mobilszámokat és azok egyenlegét azoknak, akik nem azonosították magukat időben, de később megteszik ezt.
    Visszakapható pénz

    A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) korábbi közlése szerint a Telekom, a Telenor és a Vodafone a SIM-kártyák körülbelül 60 százalékát ellenőrizte. Felidézték, hogy adategyeztetés híján a 2017. előtt vásárolt előrefizetős SIM-kártyákhoz tartozó szolgáltatás és szerződés megszűnik szombaton, de annak nincs jogi akadálya, hogy az előfizetők - utólagos azonosítás esetén - új szerződéssel visszakaphassák hívószámukat és egyenlegüket.

    Az NMHH hozzátette: sokan valószínűleg szándékosan nem egyeztetik a SIM-kártyájukat, mert nem kívánják azokat tovább használni. Az MTI kérdésére a hatóság közölte, hogy az NMHH rendeleti szabályozása nem határozza meg, hogy az inaktívvá vált telefonszámokat mennyi ideig lehet visszaadni, illetve mennyi idő után lehet másik ügyfélnek kiosztani, így a mobilszolgáltatók ezt az általános szerződési feltételek szerint szabályozhatják.
    Ezt mondják a szolgáltatók

    A Telenor azt közölte, hogy többféle megoldást is kínálnak hívószámuk és egyenlegük visszaállítására azoknak a feltöltőkártyás ügyfeleiknek, akik a június 30-i határidőig nem egyeztették adataikat, és akiknek kártyáját július 1-je után lekapcsolják.

    Az ügyfeleknek egy egyedi azonosító kódot tartalmazó SMS-t küldenek június 30-án a nem egyeztetett SIM kártyára, a kóddal az ügyfelek a június 30-i határidő után is be tudnak lépni a www.telenor.hu oldalon az online felületre, ahol új szerződést köthetnek. Az online felületet július 6-tól érhetik el az ügyfelek, illetve személyesen is köthetnek új szerződést kötni a Telenor üzletben. Az új szerződéssel augusztus 31-ig a korábbi feltöltőkártyás hívószám és egyenleg visszaállítható, ezt követően 2018. február 28-ig pedig korábbi hívószámukat kaphatják vissza az ügyfelek - írja a Telenor.

    A Magyar Telekom is jelezte, hogy a nem regisztrált Domino SIM-kártyákra olyan kódot küldenek sms-üzenetben, amellyel szeptember 30-ig online is meg lehet kötni az új szerződést és ezzel visszaállhat a régi hívószám, valamint az egyenleg.

    A Vodafone, a többi szolgáltatóhoz hasonlóan, azt közölte, hogy a július 1-jével törölt szerződések helyett az utólagos adategyeztetést követően biztosítják a régi telefonszám, SIM-kártya és egyenleg továbbvitelét, határidőt azonban egyelőre nem határoztak meg.

    ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

Új hozzászólás Aktív témák