Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
Több alkalommal is napokig vezette, de minimum top 3 között volt a Valve Index a Steam "legkelendőbb" listáján... tehát egy ~1000 eurós termék az 50-70 eurós játékok között napokig minimum dobogós volt... ugye nem gondoljátok komolyan, hogy pár ezer darab eladásáról van szó!? [link]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz cskamacska #38 üzenetére
Picit gondold végig, hogy ha értékre menne akkor az 5-10 eurós játékok kb soha nem kerülnének dobogóra! Eladott darabszáma megy, ez szerintem elég evidens.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz MeszesKPT #54 üzenetére
Az, hogy összeállítanak egy listát az éves bruttó bevétel alapján, abból egyáltalán nem következik, hogy a napi legkelendőbb lista összeállítása is a bruttó bevétel alapján készülne el. Tények nem állnak a rendelkezésünkre, de szerintem logikusabb, hogy eladott darabszámra megy a napi legkelendőbb lista. Nehezen tudom elképzelni, hogy mondjuk egy 3-4 eurós indie játékból több mint tízszer annyi elfogy adott napon, mint egy 50%-s akcióban is 30-40 euróba kerülő AAA játékból...
De tulajdonképpen ez mindegy is, mert a lényeg az, hogy egy sokak által halottnak kikiáltott technológia méltó választ adott... egyrészt arról, hogy egy kiemelt fejlesztőnek mi a véleménye a jövőjét illetően, másrészt arról, hogy ha szélesebb rétegeket célzó cím is szóba kerül, akkor bizony kapnak utána az emberek még ilyen áron is.
Érdemes ezt végignézni, sok mindenre választ ad: [link] Elmagyarázzák a fejlesztők, hogy miért VR only, miért pont a HL, stb...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Az irány már most is ez... a Valve szava egy picit többet nyom a latba mint a károgóké akik évek óta a halálát jósolják minden egyes VR cikk alatt. Elég megnézni, hogy idén az Alyx mellett milyen címek jönnek még.
Ahogy a VGA-k fejlődési üteme visszaáll a "normális" kerékvágásba ugrásszerű lesz a fejlődés, főleg ha ilyen ütemben érkeznek még AAA címek mint idén. Az Alyx után képzelj el egy GTA-t VR-ban...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz cskamacska #63 üzenetére
2-3 évig, aztán jönni fog a frissített, jobb paraméterekkel rendelkező...
Károgók alatt azokat értem akik még normális körülmények között soha nem próbálták, azt sem tudják mekkora plusz élmény, de minden VR cikk alatt megjelennek és minden tényt figyelmen kívül hagyva nyomatják a demagóg zöldségeket... A legrosszabb fajtájuk az, aki ezt szimplán rosszindulatból vagy irigységből teszi...
Nem lesz nagy siker? Hol olvastál ilyet? Én csak olyanokat látok, hogy halott, meg bukás lesz az egész VR. Zéró háttérismerettel jönnek a büfik meg az epeömlések évek óta... ezekre egy gyönyörű válasz az Alyx!
Én több mint 3 éve élvezem, egyszerűen más dimenzió így játszani, szóval részemről totál mindegy, hogy a varjak mit kárognak...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Egy clickbait cikk amiből süt, hogy a szerzője is csak felületes ismeretekkel rendelkezik a témát illetően, de ettől független sem következik belőle az, hogy az Alyx-l erőltetnék az eladásokat... ha ez lenne a cél, akkor másik HMD-n nem működne. Az Alyx maximum a végső lökést adta meg azoknak akiket egyébként is vonzott már a VR valamilyen formában. Kiváló példája annak, hogy azt a szélesebb réteget is érdekli akik AAA címet szeretnének kipróbálni rajta. Eddig a rajongók és a szimulátorosok játszótere volt, most lett megszólítva a szélesebb közönség is... elég megnézni, hogy idén milyen címek jönnek VR-ra.
A mondandód második fele meg gondolom személyes tapasztalaton alapszik... próbáltad már és tudod, hogy mekkora "macera" igaz? Az árhoz pedig csak annyit, hogy jóval olcsóbb mint egy 27"-s 144Hz-s G-Sync monitor.
A tartalom... pont egy olyan cikk alatt írod ezeket ami arról szól, hogy egy AAA fejlesztő kizárólag VR címet készít egy olyan játékból, amiből ha bármekkora szart készít 2D-ben, akkor is eladási rekordot dönt vele... ezek után logikus következtetés, hogy nem éri meg és elhal.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Mihez nincs köze? Nem igazán értem mit akarsz ezzel a mondattal.
Azt, hogy miért csak VR-l játszható a játék a készítők a korábban linkelt videóban szépen elmagyarázzák. A VR mechanizmus egyszerűen annyira más világ, hogy a lehetőségek széles tárházát nem lehetne lehozni egérre és billentyűzetre mert egyszerűen elfogynának a kombinációk. Ha egy ilyen klasszikus esetében a készítők a VR mellett döntenek, akkor lehet, hogy érdemes lenne utánajárni a miértjének, mert nagy valószínűséggel nem az a beszűkült álláspont vezérelte őket, hogy ezzel el lehet adni a HMD-t. Halkan jegyzem meg, hogy nagy valószínűséggel az Index még sehol nem volt amikor a HL mint VR lehetőség felmerült a készítőkben.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Az tény, hogy monitoron ezzel a látványvilággal a közelébe nem mennék én sem... viszont VR alatt akkora élmény, úgy beleéled magad, hogy megfeledkezel a látványról. ArmA-n nőttem fel, kifejezetten szeretem a katonai HC FPS játékokat, de soha egyik sem adta azt élményt amit az Onward gunstock-l.
Annyira erős az ott vagyok élmény, hogy nem lehet összehasonlítani a 2D-l. Amikor rád rontanak az életnagyságú maszkos alakok fegyverrel a kézben, az egy olyan adrenalin löket, amit monitoron nem lehet átélni... Nem egy haverom üvöltött fel félelmében amikor kifogyott a tár és a maradék két katona ráfordult...
Aki még nem próbált rendes PC VR-t, az nem nagyon tudja elképzelni, hogy milyen az “ott vagyok” érzés... egy ponton túl másodlagos lesz a grafika.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu