Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    A VR esetén a hardver eladások száma jellemzően nem jelenti azt, hogy van mögötte minőségi, mennyiségi tartalom, hanem csak azt hogy van erre irányuló hit, remény... illetve van egy komoly "ha kimaradsz, lemaradsz" hatás is. A többség ki sem tudja próbálni, leírni cikkben, vagy videoban bemutatni meg nem lehet semennyire sem, a jellegéből adódóan. Igazából pont az az amiért nem tudnak eladni többet és pont ez az amiért eladnak bármennyit is. Az early adopterek nem tudják, hogy milyen élmény lesz, de reménykednek, hisznek benne. Mások meg egy egyszerű reményre nem fizetnek ki egy zsák pénzt.

    A tartalom oldal meg láthatóan megbukik, ha a reménykedők, hívők száma nem lép át egy szintet. Nem éri meg fejleszteni rá minőségi címeket, ha nincs rá volumen. A Sony esetén más a helyzet, mert neki jöhet bevétel a VR készlet eladásából, az VR által generált extra konzol eladásokból, a VR játékok eladásából és a nem VR játékok eladásából, mert ha csak VR miatt is vette meg a PS-t valaki úgyis fog játszani más játékokkal is. Mondhatni sokkal biztonságosabb helyzetben fejleszthet VR hardvert, vagy épp VR játékokat, mint a többi VR-hez kötődő hardver és játékfejlesztő.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák