Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Csóringer #77 üzenetére
Akarsz is valamit mondani vagy csak megosztanád velünk a világfájdalmadat?
Mert ha valami rosszul jött le a cikkből, kimaradt, nem értettük, akárni, akkor elmagyarázhatod és mindannyian okosabbak leszünk - de az, hogy itt sértődöttett játszasz, elég kontraproduktív.
DRM is theft
-
klaczi
aktív tag
válasz Csóringer #75 üzenetére
A ló hasonlatod eleve rossz. Ezek is "motorbiciklik", jó legyen robogó......
Létező eszközökről van tehát szó, ezeket akárhol már baromi jól (vagy kevésbé jól) kifejlesztették. Csak az erőforrás változik. Azzal meg vacakoljanak, ha kedvük tartja.
Nekem pl. tetszene, ha a mocim nem lenne büdös, hangos és nem rázkódna minden fordulattatományban össze vissza.
Tehát lelkesedem az elektromos hajtásért. Csak ne balfékek csinálják, mert több kárt okozhatnak hasznot.
Lásd Pannonia.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Csóringer #81 üzenetére
Senki nem savazta az elektromos robogó koncepcióját.
Ha vennéd a fáradságot és figyelmesen olvasnád az Általad kritizált hozzászólásokat, értenéd, hogy a többségnek itt azzal van gondja, itt maga az elgondolás, vagy mondjuk úgy, a modell megideologizálása sántít.
Szerintem mindenki örülne egy értelmes, jó magyar fejlesztésnek, de ebben itt van némi ellentmondás. Ez a jelen formájában szerintem életképtelen, mert maga a jármű nem praktikus, ellenben baromi drága.
Nem abszolút értelemben, hanem mondjuk az eleve prémiumkategóriás olasz lóhoz képest is.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
z00mhead
tag
válasz Csóringer #81 üzenetére
Nekem például tetszik a motor design-ja, némi átalakítással kifejezetten jó is lehetne, de ahogy korábban írtam, a zárt tároló hiánya fájó, és rendkívül praktikátlanná teszi. Sajnos ezen kivül is van pár hátránya.
Ár: kb 2 millió forint az a kategória, ahol az átlagon felüli család nézelődhet használtautóban (az extrémebbek újra is költhetik, de az tényleg a legalja).
Ha a bérlős rendszerről beszélnénk,. amely szolgáltatás árát nyilván jelentősen befolyásolja a motyó alapára, már most sem megérős rendszer szerintem. Ha jól tudom, 50 Ft/perc áron méri 1 cég, aminek az ajánlatát ismerem Budapesten limitált szolgáltatási területtel. 15 perc alatt kifizeted 2 bkv-jegy árát, két jeggyel meg már elég messzire el lehet jutni Pesten belül is
Töltős koncepció: nem fogom ugyanott tölteni a telefonom, ahol a motoron (javíts ki ha tévednék) de ha instant szükségem van 10-20% akksira, akkor belülök egy mekibe két sajtburgerrel meg egy tejeskávéval, és talán ennyi idő alatt sikerül valamennyit belenyomjodni az éhező droidba. Oda nem tudom bevinni a motort, hanem azt valahol kint hagyom (érthető okokból) ahol lehet tölteni. Viszont a kinti töltőnél egy szebb napon egy könyvvel akár el is tudok tölteni 30 percet, de elég ha csak jobban fúj a szél, vagy csöpörög az eső, netán árnyék nélkül kánikula van, akkor üljön ott az akinek 2 anyja van, én nem fogok (nyilván egy teraszos vendéglátóegység megoldás a 2 problémára egyszerre, de pl 30 perc ugye csak a telefonnak elég idő, a motor meg nem fog 230V/16A-től ennyi idő alatt jelentősen feltöltődni)
Sebesség: lehet itt okoskodni, hogy 45km/h mi mindenre elég, de a helyzet az, hogy nem. Ugye a bicikliutat városon belül nem használjuk, de ha pl (csak egy példa, de én itt járok, azért ismerem) az éppen szétberhelt kékmetró vonalán munkába/hazajárós időszakban csak a buszsáv igazi alternatíva, én meg nem fogom a 70es útszakaszon 45-tel szoptatni az M3 pótló közönségét. Kisebb utakon - főleg sötétedés után - életveszély, egy komolyabb kátyú után simán leesel a motorról, azt kösz, nem. És vannak helyzetek, amikor felvenni a forgalom ritmusát, bizony kell a nyélgáz (itt mondjuk pont domboríthatna az elektronyos motor)
Mindent összevetve szerintem nem rossz koncepció ez, csak van pár pontja, amit érdemes még átgondolni.Vicces idézet - birtkokolt kütyük (kívánságlista) - életigazságok (lehetőleg Coelho) - random link
-
arnyekxxx
veterán
válasz Csóringer #75 üzenetére
Ha valaki feltalálja a négyszögletű vaskereket aminek a nagy újdonsága, hogy nem gurul le a lejtőn magától és nem megy bele a szög azt is fikázni fogja az értelmes többség felsorolva az okokat, hogy miért nem alkalmas személygépjárműre, és be fog regisztrálni a sértett feltaláló "henrifordozni" meg "menjünkvisszaafára"-zni egyet
-
btprg
senior tag
válasz Csóringer #75 üzenetére
Nem értem hogy ezt miért nekem címezted, amikor én erre a robogóra egy rossz szót nem szóltam A Pannónia és a Csepel márkanév feltámasztására írtam amire válaszoltál, mert hülyeségnek tartok egy legendás akármi nevével elkezdeni olyan dolgokat gyártani, aminek köze sincs az eredetihez. (Attól is rosszul vagyok, amikor a MediaMarkt-ban látom virítani a 10 centis Orion rádiógyár emblémákat a kínai kenyérpirítókon.)
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
Magnat
veterán
válasz Csóringer #81 üzenetére
Nyilván senkinek sem esik jól, ha ennyien lehúzzák amiben hisz és amibe sok időt és energiát tolt bele, ez érthető a részedről (biztos vagyok benne, h én is nehezen viselném)... viszont az első sokk után lehet hasznára válna a projekteteknek, ha ennek ellenére kielemeznéd az építő jellegű kommenteket, esetleg válaszolhatnál is az itt elhangzott értetlenkedő kérdésekre, pl:
-praktikum hiánya (sisaktároló, szélvédelem)
-presztízs termék/magas ár és a gyors elterjedés közti ellentmondás
-áramértékesítés itthoni szabályozása
-nagynevű konkurenciák termékeivel szemben miért jobb választás ez a moci̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia