-
IT café
A DIGI Mobil témakörnek van egy régebbi, nagyobb topikja is a fórumon, ahol több információ gyűlt már össze a témában, kérdés, probléma esetén érdemes oda is átnézni: DIGI Mobil
Új hozzászólás Aktív témák
-
snowdog
veterán
Egy páran nagyon elvannak keseredve, csak azt nem értem miért. Teljesen ingyen ki lehet próbálni,
Akinél (mint nálam is) rendben működik, az örüljön az ingyen netnek, akinél meg nem megy, az maradhat a régi szolgáltatójánál.Kimondottan teszt jelleggel indították az üzemet, de vannak akik ezt vagy nem akarják, vagy tudják megérteni.
-
snowdog
veterán
válasz Medocsabi #319 üzenetére
Olyan szolgáltatást kell nyújtani, amilyenre igény van. Ha az Trabant akkor Trabantot, ha Ferrari akkor Ferrarit. Az ár meg majd tükrözi a minőséget. Én egyik felhasználói csoportot sem szólnám le. És az őket kiszolgálókat meg főleg nem.
Azért kartellezésről meg már hallottunk ugyebár, ahol igenis jól lehúzzák a fogyasztókat.
Persze ez is csak egy egyéni vélemény.
-
snowdog
veterán
válasz JockeyEwing #324 üzenetére
"Csak semmi ügyeskedés!
Arra külön kitér a Digi ASZF-je, hogy a napi 100-at meghaladó sms-forgalmat nem nézik jó szemmel, a telemarketinges tevékenység sem engedélyezett, és a SIM-kártyát kizárólag mobiltelefonban szabad használni. Nyilván azt szeretnék elkerülni - ahogy a havi 50 GB-os adatforgalmi limittel is -, hogy egyesek túlterheljék a hálózatot. Fontos lehet nekik a tesztidőszakban, hogy a valódi mobilozók tevékenységét ismerjék meg.
Nemcsak modembe és usb-adapterbe tilos behelyezni a SIM-kártyákat, a Digi a távfelügyeleti eszközöket, például bébiőr és/vagy biztonsági kamerákat is tiltja. Rendellenes használat esetén letiltják a kártyát, és az ügyfél nem panaszkodhat, hogy nem szóltak, mert minden világosan benne van a szerződésben." [link] -
snowdog
veterán
válasz JockeyEwing #328 üzenetére
Ha van benne SIM slot, akkor az a tablet lényegében egy óriás képernyős mobil.
-
snowdog
veterán
Én egy cikkből idéztem, és mikor olvasgattam a szabályzatot, akkor már én is láttam, hogy az újságíró nem pontosan idézett. Csak már nem akartam újabb hozzászólást generálni. De most hogy szóvá tetted azért csak megírtam.
A cikkben az igen nagy számú sms küldésről volt szó, illetve a napokon át tartó folyamatos adatküldésről. Ezt tiltja a szolgáltató.
Somatom
Értem én, csak viccnek szántam.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz Medocsabi #334 üzenetére
...megosztható az adat?
Én bogarásztam pár DIGI ÁSZF-et, és azokból nekem az jött le, hogy a telefonba való előfizetéses SIM kártya (még a jelenleg teszt nevezetű szinte ingyenes is ide tartozik) adat nem osztható meg, a külön tarifacsomagos, csak adatforgalmas viszont megosztható. Aztán lehet hogy rosszul értelmeztem.
DIGI ÁSZF, itt lehet értelmezgetni: [link]
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz SirRasor #345 üzenetére
Had csatlakozzam hozzád. T-Mobile pre-paid kártyám van, évente 8-10 ezerrel töltöm fel, internetet nem használok rajta. Talán itt, talán a másik Digi topikban írtam, hogy a T-Mobile-tól még novemberben kaptam ajándékba 4 GB-ot, amit fél év alatt használhattam fel. Most hogy szóba kerül és ránéztem derült ki, hogy már eltelt a fél év, vagyis lejárt. És a lényeg, hogy 0, azaz NULLA byte-ot használtam el belőle. Mert nem volt rá szükségem. Itthon gigabites optikai hozzáférésem van, naponta több órát internetezem, tehát aktívan használom. De csak asztali gépeken.
Ennek ellenére kértem SIM kártyát, és aktívan tesztelem a Digi hálózatát. Pusztán kíváncsiságból.Nem azért mert ingyen van! És hogy mennyire nem az ingyen kártya miatt, arra példa lehet, hogy kimondottan erre a tesztelésre vettem egy Nokia 8100 4G telefont húszezerért. Az is lehet, hogy ezt a telefont a teszt után soha többet nem is fogom használni.
Szóval ilyen emberek is vannak!
-
snowdog
veterán
válasz #03412736 #350 üzenetére
Én ennek a pozitív oldalát látom.
Volt egy hibád bejelentetted, és gyorsan elhárították a hibát. Mi kell még?
Akkor én meg elmesélem hogy jártam a Vodafone-nal. Szerettem volna aktiváltatni a VoLTE funkciót (egyáltalán ezt miért kell külön kérni, a T-Mobile-nál ez alapszolgáltatás), ezért megpróbáltam felhívni a telefonos ügyfélszolgálatot. Pontosan 35 percet vártam az ügyintézőre, miután meguntam azt a hülye zenét hallgatni, és bontottam a vonalat. A 35 perc alatt több tucatszor bemondták, hogy tartsam a vonalt, mert fontos vagyok a számukra. Na ennyire voltam nekik fontos!
-
snowdog
veterán
Ennek a topiknak már annyira nincs értelme, hogy akár be is zárhatnák!
Már csak a neve miatt is. Teljesen idejétmúlt lett.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya