Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nemlehet

    őstag

    válasz Silεncε #14 üzenetére

    Jah az elősző hsz-em válasz akart lenni erre (#10) Hieronymus.

    Amúgy tény hogy néha nem sokat ér a garancia. Én is itthon a saját cuccaimmal sokszor futottam bele abba, hogy ok gari meg minden, de összes elképzelhető kifogással élnek hogy ne kelljen semmit csinálni. Ugyanakkor több milliós gépek esetén azért nagyon nem mindegy, főleg ha mondjuk valami partneri szerződés van (bár itthon ez ritka)

    Bár a sztoriból nekem úgy jön le, hogy itt a márkaszerviz is pénzért dolgozott, akkor viszont nem értem minek lettek egyáltalán kihívva első lépésként, ha ismert hogy szarul dolgoznak. Én csak nagyon rövid ideig dolgoztam megmunkálóműhelyben egyetemi gyakorlat alatt, de ott a garis gépekhez senki más nem nyúlhatott, volt olyan amin volt plomba, amire már lejárt a support oda meg szintén ilyen Palibácsi típusú szerelő volt kihívva, bár ezek többnyire elég régi gépek voltak, némelyik orosz felirattal :D

    Az mondjuk fura a történetben, hogy kicseréltek egy elemet 2x amitől ideiglenesen eltűnt a hiba majd Palibácsi megforrasztotta a panelt. Szóval vagy konstrukciós hibás a gép és az összes panel gyárilag szar, vagy rossz elemet cseréltek ki 2x de akkor miért tűnt el a hiba? Nem az hogy nem hiszem el, csak érdekes szituáció. Az hogy pneumatika szivárog és nem vették észre reális, a legtöbb szervizes szigorúan csak azt nézi amit mondasz neki, ha más hiba ordít akkor sem csinálja meg mert "Nem mondták, legközelebb írják fel a hibalistára".

    [ Szerkesztve ]

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

Új hozzászólás Aktív témák