Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Nem csodálkozok a dolgon. Szerintem is nagyban rontotta az esélyeit, hogy eleve a 3D-s kamerákat nem tudták rendesen megtervezni, összerakni. Amit a computer animációval mesterségesen kreáltak sokkal jobb, mint amit kamerával rögzítettek a valódi 3D-s világban. Már eleve az furcsa hogy a legtöbb 3D-s kamerákat gyártó cég magasról tesz arra, hogy a két - már ahol van 2 - objektívet az átlagos felnőtt ember szemeinek távolságához illesszék. Mit várnak az egésztől, ha már a kiindulásnál hibás az egész. Minél kisebb a távolság, annál jobban csökken a 3D érzékelése. Az ember meg otthon csodálkozott, hogy csak ott lehetett érzékelni más mélységet, ahol nagy volt a távolság a két objektum között. Pl. focimecsen az ember kvázi 2D-s maradt és úgy nézett, hogy mintha egy 3D-s pályán 2D-s papírból kivágott emberkék szaladgálnának. Persze a marketingesek mindig közeli, sőt nagyon közeli tárgyakkal demóztak, ahol még tényleg volt valami 3D-s érzékelés...már ha épp nem vitték túlzásba, mert az extra közeli tárgyak megint irreálisan lettek ábrázolva.

    A consumer kamerák többsége szintén hulladék a mai napig. A gyártók a fejlesztési idő és pénz nagy részét a megjelenítésbe ölték bele, a rögzítés oldalával meg nem foglalkoztak, csak tessék lássék.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák