- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
Én a Suprával mentem igazán sokat, azt az autót nagyon szerettem. Volt még MX-5, Golf, A3, Sentra, ezekkel mind szerettem menni, illetve a Pontiac GTO sem volt rossz. Ami még nagyon tetszett, hogy volt SUV rész is. Na ott a H2 volt az igazi förtelem, az Escalade viszont egész jól kormányozható volt.
-
félisten
Nem mintha egy google keresés után nem állna rendelkezésre a játékhoz minden, hogy modern hardveren megfelelően fusson.
Amúgy igen, ezek még szerethető játékok voltak. Borzasztó árkád, de hát ez is volt a lényeg.
Mondjuk ha a kedvenc NFS-em kelle megnevezni, még mindig a Porsche Unleashed lenne az.
Nagyon eltalált, szimulátorközeli fizika, gyönyörű mapok, mai szemmel is hangulatos grafika. Ebből is látszik, hogy az art design mennyivel fontosabb, mint a sok különféle post process, amivel mostanában van kiszúrva a szemünk, és mennyivel szebben tud öregedni egy játék, ha ezt a részét eltalálták.Mondjuk én a retro gamingem nagy részét ölben szeretem elkövetni, 4:3-on, éraközeli hardveren, itt egy régebbi felállás egypár NFS résszel.
-
félisten
-
félisten
-
Gábor90!
csendes tag
Abban a játékban vita nélkül az volt a legjobb autó. Fullra feltuningolva talán a második vagy harmadik leggyorsabb*, viszont cserébe a legfordulékonyabb. Egyedül a Golf közelítette meg, de annak meg a végsebessége volt kevesebb, és erőből a Skyline, ahol volt elég hosszú egyenes, de kanyargósabb pályákon az sem.
* technikailag több autó végsebessége volt nagyobb, de a gyakorlatban a nagy kanyarsebessége és jó gyorsulása miatt nem volt olyan pálya, ahol ez ki is jött