Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RudY

    addikt

    1...majd elolvasom ám végig, de első nekifutásra dobok egy lájkot a részletesség miatt. ;)

  • RudY

    addikt

    Akinek soknak tűnik ez az írás, azoknak annyit, hogy még ennél is több van ebben a játékban. Aprólékosan és precízen kidolgozott nagyon sok szempontból, amiről még jóval többet is lehetne írni, nem csoda, hogy nagyon kevesen vállalják be. Szakmások közül szinte egyáltalán, ami meglepő, de valahol érthető is, mert egyértelműen jelzi, hogy erről az összetettségről piszok nehéz megfelelően átadni mindent.

    Az NPC-k szerintem egész jól kódoltak, át lehet őket verni, és ki lehet használni a terep adottságait velük szemben. Pl. a csúszós területen ők is pofára esnek, ha lendületből érkeznek, de elő is lehet ezt idézni bizonyos anyagokkal.

    Az ide-oda szállítós, gyűjtögetős, nyersanyag keresgélős-fejlesztős unalmasság sokakat elriaszt, csakhogy nincsenek korlátok! Minden elhagyott csomag vagy eszköz felhasználható, elajándékozható a virtuális társaknak, betolható újrahasznosításra, az ebből kapott nyersanyag pedig tovább forgatható.
    Nem tetszik a gyűjtögetés? Ki lehet fosztogatni a fosztogatókat, ellopni a teherautójukat és 3 teli fuvarral fordulni biztonságos helyen lepakolva a zsákmányt... ha nem jön össze, lehet megszégyenülve és kifosztva távozni. :DDD
    Kifejezetten tetszik, hogy provokálni is lehet a genyókat, ha nem annyira akarnak még letámadni. :C

  • RudY

    addikt

    válasz oriic #10 üzenetére

    Én láttam néhány pillangót...bár lehet, hogy más állapotban voltam. :DDD
    Nekem valahogy nem hiányoznak, így valahogy jobban érzékelhető a pusztulásos hangulat. Ha csak az emberi részről lenne ez látható, akkor nem is lenne annyira komor, az inkább paradicsomi állapot. Elég volt belőlük a Days Gone-ban az úttesten való keresztbe rohangálás. Az hiányozna még, hogy a patakon át létrázva még valami nyúlféle megijesszen és miatta úszkáljak, van úgyis elég bajom. :U

  • RudY

    addikt

    válasz Ghoosty #14 üzenetére

    A tapasztalataink alapján elég jól működnek a szűrők, a korlátozások és az egyensúlyozás is korrekt. Egyrészt, amíg te nem kötöd be az adott területet az hálózatba, addig nem látod a többiek tevékenységét. Másrészt, azonos szintű játékosok kerülnek többnyire összeköttetésbe, tehát nincs olyan, hogy valaki irgalmatlan mennyiségű nyersanyaggal végig épít mindent és azt x játékos csak gond nélkül élvezheti. A háttérben talán olyasmi lehet, mint egy battle royal session, de ez csak találgatás és durva hasonlat.
    Olyat is látni, hogy valaki lerakta a híd alapjait, de senki nem tett be hozzá egy gramm anyagot se, mert totál hülye helyen van. Semmilyen kommunikáció nincs egymás között, éppen ezért izgalmas is kicsit, mert mégis tud működni. Pl. halál esetén a trutyiban úszkálva nem akarsz rögtön újjászületni, úszkálva megérintesz más játékosokat és a szorosabb lesz a kapcsolat. Ami nagyon jól jön egyes harcoknál, mert elsődlegesen ők jelennek meg fehér szellemként, ha segítséget kérsz és dobálják a tápot.
    A trollszűrés is elég korrekt, lebonthatsz pl. egy sikeres hidat és felépítheted helyette a sajátodat, de ezt már csak te fogod látni, tehát beleöltél nyersanyagot és 0 lájk az eredménye.
    A lerakott jópofizós és egyértelműen lájkvadász táblák viszont bosszantók tudnak lenni, főleg az út közepére teszik, hogy esélyed se legyen kikerülni és így minden egyes alkalommal gyűjtöget. Ezeket nagyon jó lett volna limitálni, mondjuk eleve a lerakható darabszámot, plusz azt is, hogy egy nem éppen informatív tábla max. 50 lájk után ne jelenjen már meg és/vagy tűnjön el.

  • RudY

    addikt

    válasz .LnB #18 üzenetére

    "Több támadásra számítottam."
    Miért kellett volna támadni? Rutinból már elég szépen bevédted magad és nem - vagy alig - hagytál támadható felületet. ;) Persze egy trollagyú el se olvassa, csak beugrik a kommentekhez és csípőből tüzel, de úgy látszik itt ez még elmaradt.

    Ha eddig nem olvastál teszteket, ezután se tedd meg. Mondjuk összességében tanulságos volt azt látni, hogy a tesztelők többsége mennyire sablonokból dolgozik (sztori, játékmenet, technika stb.) és ez az anyag sokuknak alaposan feladta a leckét. Gyakorlatilag nem tudták beilleszteni a tucatjátékra szabott vázlatba, mert mindenhol kilógott belőle. Pont az az egyik legértelmesebb cikk, amit a játék topikjában linkeltél (IGN), mert sorozat lesz belőle és sok munkával jár írásban hitelesen visszaadni valamennyit a tapasztaltakból. Épp ezért kivétel a te anyagod is.
    Már most borítékolható, hogy ha elvisz több GA díjat (márpedig esélyes a többi jelölthöz képest), akkor megint milyen rage cunami lesz petíciókkal. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák