-
IT café
Kedves Érdeklődő!
Mielőtt kérdeznél, kérlek olvasd el a téma összefoglaló-t,
illetve használd a topikban a kereső-t!
LG V10 téma összefoglaló
Az is, ami a tesztből kimaradt…
Új hozzászólás Aktív témák
-
dlaj
őstag
válasz saddybaddy #5354 üzenetére
A hazai V10-ekre mikorra várható?
-
E2E4
aktív tag
válasz MaxxDamage #5343 üzenetére
Ilyet még nem tapasztaltam, de szerintem korai lenne azonnal "alaplap hibára" gyanakodni.
Első körben talán érdemes lenne az alap hibaelhárítási metodikát elvégezni, illetve az adott appot un-installálni majd újra installálni. Illetve megfigyelni azt, hogy ez a hibajelenség más appoknál is előjön -e.
(#5333) Giorgio7105 Ha úgy döntesz, esetleg írhatnál S7e kontra V10 akkuidő adatokat (SOT) (relative azonos felhasználási körülmények mellett). Én picit soknak érzem a koxx által írt minimum 2x annyi a sot megállapítást az s7e javára. S persze gratulálok a V10-hez.
(#5352) dlaj Örvendetes lenne egy fotó a másodlagos kijelzőről is. Van egy olyan érzésem, hogy - ahogyan itt említettem - az UX 5.0+ felülettel a másodlagos kijelző megjelenítése is olvashatóbb lesz.
(#5355) dlaj Itthon különböző EU-s és nem EU-s régió kódú V10-ek is fellelhetőek. Az upgrade vélhetően ugyanúgy nem egyszerre fog megtörténni, mint ahogy az updatek sem - azonban remélhetően már tényleg nem kell rá sokat várni. (Lsd. téma-összefoglaló / Android verziók.)
[ Szerkesztve ]
SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)
-
Giorgio7105
csendes tag
Valóban, a Koxx által írt adatok, enyhén túlzóak!!! Ugyanis, ugyanúgy laktam be a V10 - et, mint az S7 edge - t, és közel azonos SOT - ot értem el a két mobillal, ami nagyon durva!!! Egy szó mint száz, imádom a V10-et Skaccok!!! 😀
"Sokak életéhez van közünk. Némelyekéhez kevesebb, némelyekéhez nagyon is sok. De nem fogják tudni a nevünket. Azt sem, hogy mit tettünk értük. A mi munkák rejtett és névtelen." Dr. Felkai Tamás - mentőorvos
-
Azóta nem tapasztaltam, de a kijelző idő ami drasztikusan "csökkent" (egy ideje már) ami ilyen 2-2 és fél óra max.
Bízom a 7.0 -ban, nagyon !MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
MODERÁTOR
válasz Giorgio7105 #5358 üzenetére
Nalam a 3oras sot sajnos mar jonak mondhato, s7e topikban nem ritkak a 6-8 orak, szoval vagy nagyon jo v10-et vagy nagyon rossz s7e-t fogtal ki
-
OPiiPO
addikt
"s7e topikban nem ritkak a 6-8 orak"
- ez így eléggé általános, erősen függ a felhasználási feltételektől, csak akkor lehetne ezt ennyire határozottan kijelenteni, mint ahogy te teszed, ha biztosítanád az azonos felhasználási feltételeket.Giorgio7105: a te adataid fogadom el hitelesebbnek mint koxx-ét, mivel nálad legalább biztositva vannak az erősen hasonló felhasználási feltételek.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Giorgio7105
csendes tag
Az én használati szokásaim mellett az S7 napi átlagos üzemideje: Reggel 6-kor szoktam levenni a töltőröl, este hatra 35 - 40 % - on szokott lenni. V10 - nél ugyanez 30 - 35 %.
Szerintem ez elég jó..😉"Sokak életéhez van közünk. Némelyekéhez kevesebb, némelyekéhez nagyon is sok. De nem fogják tudni a nevünket. Azt sem, hogy mit tettünk értük. A mi munkák rejtett és névtelen." Dr. Felkai Tamás - mentőorvos
-
Remiel
őstag
sziasztok
nem tudtok egy megbízható forrást ahol 64 gigás V10 tudnék venni? nem nagyon találok a neten (megkímélt használt is érdekelne)
"Never stop dreaming" - Freddy Krueger
-
lezuvius
őstag
Sziasztok,
Lg V20-ra hogyan tudnam ravarazsolni a magyar nyelvet?
Stay hungry, stay foolish!!! by:Steve Jobs
-
aTe014
aktív tag
-
Giorgio7105
csendes tag
Ha találsz jó áron pót akksit, jelezhetnéd felém!
Hosszú távra tervezek evvel a csodával! 😀
Köszönöm! 😀[ Szerkesztve ]
"Sokak életéhez van közünk. Némelyekéhez kevesebb, némelyekéhez nagyon is sok. De nem fogják tudni a nevünket. Azt sem, hogy mit tettünk értük. A mi munkák rejtett és névtelen." Dr. Felkai Tamás - mentőorvos
-
OPiiPO
addikt
válasz Giorgio7105 #5370 üzenetére
én innen rendeltem, rendben volt minden
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Lite
őstag
Sziasztok!
Van a V10-re kifejezetten javasolt antivírus proggi?
-
ADAM1337
nagyúr
Rendeltem, V10-re üveget, de jól látom, hogy tényleg nincs fullface üveg erre a telefonra ?
Vagy esetleg egy biztonsági tok ?Ezeket rendeltem:
tempered glass
TokTelefon kb 1 hónap múlva érkezik.
-
Giorgio7105
csendes tag
válasz ADAM1337 #5374 üzenetére
Én is kerestem már, de nem találtam fullface üveget rá...
A tok viszont nagyon igényes!!! 😀"Sokak életéhez van közünk. Némelyekéhez kevesebb, némelyekéhez nagyon is sok. De nem fogják tudni a nevünket. Azt sem, hogy mit tettünk értük. A mi munkák rejtett és névtelen." Dr. Felkai Tamás - mentőorvos
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Giorgio7105 #5375 üzenetére
Csak mire megjön egyből tokban és üvegben akarom tudni.
Bár lehet a tok felesleges lesz rá.
Most egy G4-em van, azt váltja majd a dualsim-es v10, már várom. (6.0 alatt is lehet b20-at aktiválni, vagy ha 5.1 alatt megteszem marad a konfig ?) -
E2E4
aktív tag
A téma-összefoglaló relevánsan frissült.
- 2. FAQ/GYIK: Van a telefonnak ismert gyártási vagy használat közben jellemzően előforduló hibája? (Garanciális javítás.)
- 4. VÁSÁRLÁS / GARANCIA (Garanciánál kis pontosítás.)Esetemben a már a fórumon említett, átmeneti ideig tartó, fátyolosan látszó kijelző „beégés” hibát, 4 munkanapon belül orvosolták – garanciális keretek között. A készüléket még nem kaptam készhez (személyesen csak bő egy hét múlva tudom átvenni) így részletesebben erről még nem tudok beszámolni.
Topikgazda
SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)
-
Arween
senior tag
válasz ADAM1337 #5376 üzenetére
Elvileg vissza kell tenni az 5.1-et majd ha kész mehet rá a frissítés.
lako05 volt fórumtárs leírta a menetét.Megkerestem privátban az én telefonomra is varázsolja rá a B20-at de sajnos nem fér bele az idejébe Szóval ha valakinek sikerül vevő lennék egy B20 beállításra[ Szerkesztve ]
-
psg5
veterán
Sziasztok! Tudom alapvetoen nem V10 kerdes, de az megoldhatatlan hogy kocsiba V10 bluetooth al kocsival osszekotve, de ha a navigaciot hasznalom akkor nincs hangja a navinak csak ha megszuntetem a bluetooth kapcsokatot viszont ekkor nincs kihangositas ugye ha hivnak. Egyutt a ketto nem megy?
F.K.T.
-
psg5
veterán
-
Nem érint, viszont a Batteryvel vannak gondjaim.
Ma is 15% -nál átváltott energiatakarékosra, majd 14% -nál instant kikapcsolt a telefon. (ezt már párszor tapasztaltam korábban is 1-2x talán)
Mindjárt rá is kérdek, hogy csak a batteryt fel lehetne-e küldeni a Váci útra szervizbe (van másik gyári batterym, így tudnám azzal használni a telefonom..UI.:
Közben beszéltem az LG -vel és azt mondták, ha még garanciális (még az e hónap 20.-ig) akkor a készülék + battery amit kell küldenem fel Váci útra, de ha már nem garanciális, akkor a battery is elegendő.MD
L[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
OPiiPO
addikt
válasz MaxxDamage #5387 üzenetére
érdekes ez az akku gond, azért nem annyira kellene eztet csinálnia alig egyévesen, valami gond lehet vele
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Pontosan! Kövi héten küldöm is fel a szervizbe.
MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
ADAM1337
nagyúr
Nekem még nincs készülékem, de hamarosan belépek a klubba.
Nekem ezek általános hibának tünnek, legalábbis nagyrésze software bug, third party app miatt.
Wifi a G4-nél is szorakozott bár ott van egy opció hogy váltson mobilnetre ha nincs net a wifin. (Gondolom ez a gyenge wifi jeles mizéria)
A közelség szenzort leszámítva, de azt is lehet kalibrálni. -
E2E4
aktív tag
válasz saddybaddy #5380 üzenetére
Mint a téma-összefoglalóban leírtam, nem a kijelzőt cserélték ki, hanem a komplett előlapot, amihez belülről rá van ragasztva a kijelző. (Ez szerintem azért is megnyugtató megoldás, mert amellett, hogy a telefonnak - a Dura Guard szélek kivételével - vadonatúj külseje lesz az eleje felől, teljes mértékben kizárt, hogy egy esetleges nem tiszta térben történő szerviz munka kapcsán porszem kerüljön az előlap és a kijelző közé.)
Előtte az ügyfélszolgálattal történt több telefonos és e-mailt váltás alatt, képeket is küldtem a hibajelenségről, valamint a hibát írásban is bőven kifejtettem. (Erről itt számoltam be.)
A szervizben a munkafelvevő az "Átvételi" lapon az "Egyéb megjegyzés" részben ezzel a hibával kapcsolatban csak annyit írt, hogy "kijelző beég."
Mint írtam, még nem tudtam átvenni a telefont, így részletesebben még nem tudok erről beszámolni. (Bár futárral díjmentesen el tudnák küldeni a készüléket, én mégis ragaszkodom az átvétel esetén is a személyes közreműködéshez, ugyanúgy ahogyan az átadásnál is tettem.)
(#5376) ADAM1337 "Android főverzió váltáskor a root természetesen eltűnik, de a B20 frekvencia megmarad." (téma-összefoglaló / 3. BUHERA (Bütykölő rovat.) )
(#5387) MaxxDamage Akkumulátoros hibánál - garanciális javításkor - a készüléken és az akkumulátoron túlmenően, mellékeld a gyári törlőfejet és kábelt is. Nagy valószínűséggel egy új akkumulátort fogsz kapni.
(#5388) OPiiPO Nagyon intenzív használat mellett - a kolléga korábban írta, hogy a kijelző automatikus kikapcsolása funkcióját sajátosan ignorálta - közel egy év alatt azért le lehet amortizálni egy akkumulátort.
(#5390) ADAM1337 Jól látod. Nézőpontom szerint már maga a cím is kellően hatásvadász. R-go, egyetlen valós hardveres hibára sem világít rá. Ettől függetlenül, jó ezekről tudni, és tisztában lenni azzal, hogy a legtöbb komolynak tűnő, akár hardveres hibajelenséget is szimuláló hiba, pusztán szoftveres eredetű, és valóban azok legtöbbje 3rd party app miatt fordul elő - megjegyzem, sokszor nem csak ezen telefon esetében.
[ Szerkesztve ]
SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)
-
Töltőm az egy ilyennel van használva , gyári kábelt a múltkori szervizeltetéskor cseréltettem (mert a csatlakozója nem pattant és könnyen kicsúszott a telefonból, és így sikeresen cserélték) a nem gyári kábel meg bárhogy csatlakoztatható. Akkor azt mondod küldjem fel a töltőt + gyári kábelét is ? (ügyfél szolgálatos csak a telefont + batteryt mondta)
Úgy küldöm fel, hogy ezeket elcsomagolom és mellékelem hozzá a beszélgetés szövegét is (ügyfél szolgálatossal folytatott beszélgetést kinyomtatva mellé) + kell ügye a return posta cím, stb. (ahova a csomagot várom)
MD
L[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Preisi
csendes tag
Sziasztok,
Remélem tud valaki segíteni/tanácsot adni. Pár napja előjött egyfajta vertikális "screen splitting" probléma a telefonomon, küldöldi fórumokon is jelentették, de azokon nem sok értelmes hozzászólást találtam. Mellékelek egy képet is, most készült. A jelenség random jön elő, én túlmelegedésre gyanakszom, az üresjáratokban (amikor nem produkálja), semmi más gond nincs. Fél éve vettem a PartNero-nál, felhívtam előbb őket, azt monta srác, hogy küldjem el, mert kijelzőcserés. Rendes volt egyébként, mert visszahívott, nem vették fel, ez is valami a mai viágban. Nehezen tudom elfogadni, hogy emiatt ki kell cserélni a kijelzőt, bízom benne, hogy sw-es a gond és majd a 7.0-val elmúlik, csak az még mindig nincs kint a H960A-ra. Valakinek van ötlete?
Előre is köszönöm a segítséget!''...If I want to be repeatedly shit on I'll go make dutch porn...''
-
E2E4
aktív tag
válasz MaxxDamage #5392 üzenetére
Akkumulátort is érintő hibánál a szerviz a gyári töltőfejet és kábelt is beszokta kérni - nyilvánvalóan azokat is bevizsgálják. (Tapasztalat.)
Ezen túlmenően még azt tapasztaltam, hogy amit az ügyfélszolgálatos mond, az nem feltétlenül fedi 100%-ban a szerviz pontos álláspontját, utóbbiak nyilván jobban "képben vannak". Ha kételyed van, érdemes direktben a szervizt hívni, és előtte egyeztetni velük.
A te döntésed, hogy mit küldesz fel még mellé.
Csak úgy zárójelben: a - szerintem jóval fajsúlyosabb - kijelzőt érintő hibát nem intézed még garancia időn belül?
SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)
-
psg5
veterán
Csak annyit tennék, hozzá, hogy minden esetben - amennyiben sufni gsm-ből történt a vásárlás - egyeztessünk az eladóval a javítás tekintetében és ne azonnal az LG szervízbe vigyük, ugyanis amennyiben LG csereutalványt állítana ki arról előre nem biztos, hogy tájékoztatnak, azonban a sufni gsm nem fogja elfogadni a csereutalványt. (a sufni nem a magyar LG-n keresztül hozza be így a magyar LG nem fizeti ki neki a telefont ezért nem fogadja be a csereutalványt) Ha csak javítás -biztosan - akkor mehet közvetlen az LG szervízbe.
F.K.T.
-
E2E4
aktív tag
Ilyen kijelzős hibajelenséggel még nem találkoztunk ezen a fórumon.
Ha kaptál a PartNero-ban megfelelően kitöltött számlát, és H960A típusú készüléked van, akkor fordulhatsz egyenesen az LG Központi Márkaszervizéhez. (Lsd. téma-összefoglaló ide vonatkozó részét.)
Előtte írhatsz e-mailt az ügyfélszolgálatnak és mellékelheted az itt közölt képet és a hiba pontos leírását is.SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)
-
Jahm, veszteni nem vesztek vele (többi gyári alkatrész nem volt az életbe használva, értem ez alatt a gyári fülest )
Köszönöm a kijelzős probléma figyelmeztetést. Garanciálisan cseréltetném a kijelzőt is, de kellene hozzá konkrétum, képpel igazolva, stb... de ezek hiányában nem jutnék előrébb a szervizzel szemben. (nem tudom igazolni a reális problémát) leírva meg nem tudom mit is írhatnék nekik ...? (úgy jönne vissza ahogy lett küldve, mint a sicc. ez a sanda gyanúm) de ha van konkrét hiba megfogalmazásod erre a kijelzős problémára, akkor szívesen fogadom a segítséged!
Míg szervizbe küldöm a telefont addig nem lesz semmi(m) amit használhatnék, szóval addig nélkülöznöm kell a (mobil) telefont mint opciót. Felküldés előtt csinálok is egy teljes mentést a telefon tartalmáról. (LGBridge)MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
E2E4
aktív tag
Mivel pontosan ilyen hibajelenségekkel vittem be telefonomat az LG Központi Márkaszervizébe, és azokat javítással orvosolták, ezért tapasztalatból írtam le azt, amit tanácsoltam.
A cserutalványos tájékoztatás valóban úgy van, ahogyan leírtad. Bár szerintem a V10 esetében - lévén ez már az értékesítésből szinte teljesen kifutott - egy esetleges csereutalványos megoldás a gyakorlatban már nem nagyon jöhetne szóba.
SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!